07-07-2008, Saat: 11:44 PM
ѕqρα кJмя Adlı Kullanıcıdan Alıntı:bi kızla baş etmekten daha zor olan şey nedir?
-2 kızla baş etmek :yikildim:
o yüzden başedemem ikinizle,sustumD:
afeRn:$
...
|
niCK....
|
|
07-07-2008, Saat: 11:44 PM
ѕqρα кJмя Adlı Kullanıcıdan Alıntı:bi kızla baş etmekten daha zor olan şey nedir? afeRn:$ ...
07-07-2008, Saat: 11:45 PM
nCkin çoq gzeL oldu nrCan`Cıım.HyrLı oLsn
07-07-2008, Saat: 11:56 PM
saqoll tatlımm
![]() ![]() tşkk ederimm.....
07-07-2008, Saat: 11:57 PM
ѕqρα кJмя Adlı Kullanıcıdan Alıntı:bi kızla baş etmekten daha zor olan şey nedir?bencede sus senn ![]() coko princes bu bizi kıskanıoo yaa![]()
07-08-2008, Saat: 01:20 AM
tamam nurjan sen tam nickini bulmuşsun
![]() hayırlı olsun
07-08-2008, Saat: 03:01 AM
ηαzℓı_ßєÃŸєq Adlı Kullanıcıdan Alıntı:sen sus bakıyımm bi sende saten bu aralarr bişii varr bi qaripp davranıosunn o yüsdenn sana bişii demiomm :O:O Bursa'ya mı geliyosun sen ? ov şet ![]() bi kişi daa getir,sen ben Zenep bide getirdiğin kişi 0key atarız :yikildim:
07-08-2008, Saat: 01:19 PM
Yenemuko Adlı Kullanıcıdan Alıntı:tamam nurjan sen tam nickini bulmuşsun thanks......... ![]()
07-08-2008, Saat: 01:21 PM
ѕqρα кJмя Adlı Kullanıcıdan Alıntı::O:Osen hazırlan ben qeliyorumm ama tekk ![]()
07-08-2008, Saat: 01:32 PM
tamam gel
07-08-2008, Saat: 01:34 PM
tmm o zmnn karsılamssan benii varyaa
![]()
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Nick değiştirme | riukeen | 3 | 1,387 |
08-08-2014, Saat: 11:58 PM Son Yorum: Leader |
|
| nick | Seyduna | 0 | 931 |
07-29-2012, Saat: 06:08 PM Son Yorum: Seyduna |
|
| Nick talebi | Av.bey | 12 | 2,707 |
04-14-2012, Saat: 10:13 PM Son Yorum: Av.bey |
|
| Nick Değişikliği | WagNeR | 5 | 1,381 |
09-15-2009, Saat: 02:20 AM Son Yorum: WagNeR |
|
| Nick Değişikliği | Yenemuko | 14 | 2,211 |
10-21-2008, Saat: 07:50 PM Son Yorum: Yenemuko |
|