×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
msn de titreşim kaldırılsın istiyormm =(
#11
ohh be kurtulduuuuuBig GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#12
secenekler -uyarı ve sesler ordan uyuz oldugun sesleri kapat sorun bitsin
Ara
Cevapla
#13
bide küresell ısınma yerini küresel soğumaya bıraksın..Big GrinBig Grin:

iide sende cdısı yap ozaman yada mesgule all sallanma..Big GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#14
Mesaj kaygısına son Big Grin
Ara
Cevapla
#15
mor cadı XD Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Sadmsn de titreşim gnderenlere gıcık oluyorm.Tam bn birisiyle bişe görüşüyorum titreşim Confused :S slm felan demek bile titreşim oldu .. her dk ekran sallanıyo.. mesela oyun oynuyorum tam heycanlı yeri yendim yenecem yani son dakikalar ard arda inadına titreşim gönderiolar sinirler !!!
selamm canım msn de titresim almak istemiyosan durumdan mesgul yap karsıdaki sana titresim yollasada ekran sallanmıyo...ve eger sen onu gıcık yapmak istiyosan mesgul yapıp istedigin kadar titresim gönderebilirsin karsındakine senin ekran sallanmaz..:hihi:hihi
Ara
Cevapla
#16
yha örendin heralde artık
Ara
Cevapla
#17
sewenler kavuşsun istiorum emrede cansudan ayrılsın istiorummBig Grin
Ara
Cevapla
#18
>>€C€<<' Adlı Kullanıcıdan Alıntı:sewenler kavuşsun istiorum emrede cansudan ayrılsın istiorummBig Grin


:yikildim::yikildim::yikildim::yikildim:
Ara
Cevapla
#19
ewet ya bende hiç sewmiyorum birde ard arda yoLLayanLar oLmas mı uyuzLar
Ara
Cevapla
#20
Araçlar Seçenekeler İletiler Titreşim göndermeme ve almama izin ver yazısının başındaki işareti kaldır. Bir daha olmaz.
Ara
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi