08-31-2008, Saat: 01:56 AM
ohh be kurtulduuuuu

|
msn de titreşim kaldırılsın istiyormm =(
|
|
08-31-2008, Saat: 01:56 AM
ohh be kurtulduuuuu
![]()
09-10-2008, Saat: 04:33 AM
secenekler -uyarı ve sesler ordan uyuz oldugun sesleri kapat sorun bitsin
09-10-2008, Saat: 06:51 AM
bide küresell ısınma yerini küresel soğumaya bıraksın..
![]() :iide sende cdısı yap ozaman yada mesgule all sallanma.. ![]()
09-10-2008, Saat: 09:14 PM
Mesaj kaygısına son
09-11-2008, Saat: 04:37 AM
mor cadı XD Adlı Kullanıcıdan Alıntı:selamm canım msn de titresim almak istemiyosan durumdan mesgul yap karsıdaki sana titresim yollasada ekran sallanmıyo...ve eger sen onu gıcık yapmak istiyosan mesgul yapıp istedigin kadar titresim gönderebilirsin karsındakine senin ekran sallanmaz..:hihi:hihi
09-12-2008, Saat: 03:23 AM
yha örendin heralde artık
09-13-2008, Saat: 08:00 PM
sewenler kavuşsun istiorum emrede cansudan ayrılsın istiorumm
09-13-2008, Saat: 08:03 PM
>>€C€<<' Adlı Kullanıcıdan Alıntı:sewenler kavuşsun istiorum emrede cansudan ayrılsın istiorumm :yikildim::yikildim::yikildim::yikildim:
09-24-2008, Saat: 01:04 AM
ewet ya bende hiç sewmiyorum birde ard arda yoLLayanLar oLmas mı uyuzLar
09-24-2008, Saat: 02:17 AM
Araçlar Seçenekeler İletiler Titreşim göndermeme ve almama izin ver yazısının başındaki işareti kaldır. Bir daha olmaz.
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|