09-16-2008, Saat: 05:41 AM
hee sen dedikodu yapacağına iş yap bulaşıkları yıka

yığıldı dağ gibi

yığıldı dağ gibi
|
Kullanıcı adımın değiştirilmesini istiyorum
|
|
09-16-2008, Saat: 05:41 AM
hee sen dedikodu yapacağına iş yap bulaşıkları yıka
![]() yığıldı dağ gibi
09-16-2008, Saat: 05:57 AM
Olmadı ERCAN daha bana bi can atacaksın değiştirmeyin.
09-16-2008, Saat: 06:02 AM
canat Adlı Kullanıcıdan Alıntı:hee sen dedikodu yapacağına iş yap bulaşıkları yıka bitti bilem iki kişinin bulaşıından ne olurki ![]() e nerde kalmıştık
09-16-2008, Saat: 06:04 AM
Bi yerdemi kaldık sanki
oldu da bitti maşallah yaniii
09-16-2008, Saat: 06:05 AM
09-16-2008, Saat: 06:05 AM
yok daha ben itiraf duymadımda
09-16-2008, Saat: 06:05 AM
canat Adlı Kullanıcıdan Alıntı:atıcam atıcam merak etmeyinbanada canatsana
09-16-2008, Saat: 06:08 AM
Evet itiraf ediyorumm kullanıcı adımı değiştirmeye karar verdim.
Kimseden güzel bişi çıkmadı bu zamana kadar artık bu şekilde olacak kim ne derse desin
09-16-2008, Saat: 06:09 AM
€x Abi
bu daha hoş gibi ![]() hem sen en biçim s modsun ben s mod olcam varya admini bile banlarım ![]() ![]()
09-16-2008, Saat: 06:10 AM
Ex de olsa onunda bi canı var
yeni nick güzel ben sevdim şimdiden böle olsun istiyorum o yuzden de
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Eski kullanici adi ve profilimi alma talebi. | asi_ve_mavi | 1 | 1,164 |
01-22-2016, Saat: 07:52 PM Son Yorum: Leader |
|
| Moderatör olmak istiyorum | ZencefiL | 24 | 3,942 |
06-15-2012, Saat: 05:27 PM Son Yorum: adyge55 |
|
| Gülen Yeşil Adamı İstiyorum (: | PCKoPaT | 14 | 3,207 |
08-02-2010, Saat: 01:49 PM Son Yorum: sıla |
|
| Türkçemize uygun bir profil istiyorum | €BeRimSin | 4 | 1,328 |
12-20-2008, Saat: 05:18 PM Son Yorum: €BeRimSin |
|
| Nickimin değiştirilmesini istiyorum... | CReATuRE | 5 | 1,505 |
11-25-2008, Saat: 09:31 AM Son Yorum: CaNaT |
|