10-10-2008, Saat: 08:35 PM
|
coko princes!
|
|
10-11-2008, Saat: 01:14 AM
doğum günün kuTLu oLsun nice yıLLara (:
10-11-2008, Saat: 02:30 AM
mérSy şekerLerim
10-11-2008, Saat: 03:46 AM
nice yılLLaR zeynepp
10-11-2008, Saat: 05:01 AM
ii ki doğdun zep.. xP
10-11-2008, Saat: 06:03 PM
geçmiş doğum günün kutlu olsun
![]()
10-12-2008, Saat: 01:16 AM
Birâz Geç oLdu Ama Kusura Bakma..Doqum Gunun KutLu oLsun Nice Sene'Lere.
10-19-2008, Saat: 10:24 PM
aLıntı oLduqundan öLé $oRunLaR oLuR
![]() Kafana Takmaaa $aLLa |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

