11-21-2008, Saat: 09:11 AM
Bende varım
|
- REP kampanyası başlatıyorum :)
|
|
11-21-2008, Saat: 09:11 AM
Bende varım
11-25-2008, Saat: 01:15 AM
Türkçesini beğendiğiniz arkadaşlara da +REP verin arkadaşlar
11-25-2008, Saat: 01:54 AM
if ($gonderim)
echo "$ işareti bizim herşeyimiz kanımız canımız"; else olmaz
11-25-2008, Saat: 11:34 AM
PHP Kod: <?php
11-25-2008, Saat: 07:37 PM
Zahahah yarıldım
Pls runat="server" YÜklenme işlemcime :yikildim:
12-15-2008, Saat: 05:46 PM
Eskiden malesef bende e yerne é ve ve b yerine ß kullanıyordum
ama artık kullanmıcam bende varımmm tam destek son destek
12-15-2008, Saat: 06:00 PM
Ouuv Elif gözlerim doldu
12-15-2008, Saat: 06:05 PM
ayy çok duygulandım
![]() bu arada ben kac zamandır Türkçeyi güzel kullanıyorum ama kimse + rep vermiyo
12-15-2008, Saat: 06:13 PM
_AL0n3_ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ayy çok duygulandım :yikildim: Bana da vermiyo kimse ![]() + rep için mi düzgün Türkçe kullanıyorsun :o:
12-16-2008, Saat: 04:23 PM
Alıntı:Ouuv Elif gözlerim doldu Benim için dolucaksa dolsunn ![]() napim türkçe'yi türkiye'den atmak istemiyorumm türkçe seni çokkkk seviyorum ![]() ilkcan doğru söylüyor banada kimse vermiyor =( Hem ilkcan +rep için değil haksızllığa uğradığı için söylüyor ![]() |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|