×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Benimde bir isteğim var..
#11
ozman bile bile bole bişi yapman garip..Tongue
Ara
Cevapla
#12
Olabilir Big Grin

Belki 1 umut acılır diye düsündüm belki Tongue
Ara
Cevapla
#13
boş bir umut..Tongue
Ara
Cevapla
#14
Ya taktın konuma hea Big Grin

İsin gücün yok mu Tongue

Bos mos sanane Big Grin
Ara
Cevapla
#15
işim yok iş arıodum seni buldum..Tongue
Ara
Cevapla
#16
Muhabbet yeri burası değil Tongue

Yanlıs yere geldin Big Grin

Baska kapıya Big Grin

Konumu dağıtma belki bi yetkili görür Tongue
Ara
Cevapla
#17
güncel kalmasını sağlıyorum yetkilinin gorme ihtimalide artıyr bikerem.. Wink

TongueTongue:
Ara
Cevapla
#18
Bence sen can sıkıntısından geliyorsun Tongue

Dağıtma konumu.. Big Grin
Ara
Cevapla
#19
ii bn gidiorm konun senn olsun.. hıh..
Ara
Cevapla
#20
Ya arkadaşlar bunun için ayrıca bölüm açmaya yada başlık açmaya gerek yokki.
Madem eğlenceli olacağını düşünüyorsunuz. Eğlence bölümüne bir konu açarsınız olur biter Smile Bunun içinde ayrı başlık açmaya gerek yok. Hatta ben sizin için konuyu açayım sizlerde devam edin o başlıktan Smile
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  isteğim KoRSaN 1 903 04-11-2022, Saat: 05:47 PM
Son Yorum: wildfang
  Bi İsteğim Daha Var.. PesmisT GirL 8 1,469 03-15-2009, Saat: 10:50 PM
Son Yorum: PesmisT GirL
  Ufak Bir İsteğim. нüzüηçiçÑ”ği 6 1,286 09-18-2008, Saat: 05:04 PM
Son Yorum: нüzüηçiçÑ”ği
  2 isteğim..:D:D:D HIÇKIRIK 15 2,223 08-14-2008, Saat: 01:14 AM
Son Yorum: *Asİ-yÜrEk*
  benim de bir isteğim var mavi ay 3 1,009 02-22-2008, Saat: 11:28 PM
Son Yorum: Leader



Konuyu Okuyanlar: