03-08-2009, Saat: 12:48 AM
ozman bile bile bole bişi yapman garip..
|
Benimde bir isteğim var..
|
|
03-08-2009, Saat: 12:48 AM
ozman bile bile bole bişi yapman garip..
03-08-2009, Saat: 12:50 AM
Olabilir
![]() Belki 1 umut acılır diye düsündüm belki
03-08-2009, Saat: 12:53 AM
boş bir umut..
03-08-2009, Saat: 12:54 AM
Ya taktın konuma hea
![]() İsin gücün yok mu ![]() Bos mos sanane
03-08-2009, Saat: 12:56 AM
işim yok iş arıodum seni buldum..
03-08-2009, Saat: 12:58 AM
Muhabbet yeri burası değil
![]() Yanlıs yere geldin ![]() Baska kapıya ![]() Konumu dağıtma belki bi yetkili görür
03-08-2009, Saat: 01:05 AM
güncel kalmasını sağlıyorum yetkilinin gorme ihtimalide artıyr bikerem..
![]() ![]() :
03-08-2009, Saat: 01:11 AM
Bence sen can sıkıntısından geliyorsun
![]() Dağıtma konumu..
03-08-2009, Saat: 01:15 AM
ii bn gidiorm konun senn olsun.. hıh..
03-08-2009, Saat: 02:06 AM
Ya arkadaşlar bunun için ayrıca bölüm açmaya yada başlık açmaya gerek yokki.
Madem eğlenceli olacağını düşünüyorsunuz. Eğlence bölümüne bir konu açarsınız olur biter Bunun içinde ayrı başlık açmaya gerek yok. Hatta ben sizin için konuyu açayım sizlerde devam edin o başlıktan
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| isteğim | KoRSaN | 1 | 903 |
04-11-2022, Saat: 05:47 PM Son Yorum: wildfang |
|
| Bi İsteğim Daha Var.. | PesmisT GirL | 8 | 1,469 |
03-15-2009, Saat: 10:50 PM Son Yorum: PesmisT GirL |
|
| Ufak Bir İsteğim. | нüzüηçiçÑ”ği | 6 | 1,286 |
09-18-2008, Saat: 05:04 PM Son Yorum: нüzüηçiçÑ”ği |
|
| 2 isteğim..:D:D:D | HIÇKIRIK | 15 | 2,223 |
08-14-2008, Saat: 01:14 AM Son Yorum: *Asİ-yÜrEk* |
|
| benim de bir isteğim var | mavi ay | 3 | 1,009 |
02-22-2008, Saat: 11:28 PM Son Yorum: Leader |
|