10-28-2006, Saat: 07:21 PM
Ali konuda sana bilgi verilecek güzel kardeşim...
|
Mesajlar?mla Kim Oynuyor?
|
|
10-28-2006, Saat: 07:21 PM
Ali konuda sana bilgi verilecek güzel kardeşim...
10-29-2006, Saat: 04:09 PM
tatl?_cad? Adlı Kullanıcıdan Alıntı:sen oynayamazs?n ki ?yle bi yetkin yok ben qibi..?yle bi yetkimin olmad???n? ben biliyorum da....bunun bi espri oldu?unu siz biliyor musunuz acaba? :yikildim:
10-29-2006, Saat: 04:50 PM
Evet Biliyoruz
10-29-2006, Saat: 07:48 PM
evet biLiyorum jnm..
moral vermek için söLenen bi söz yani şaka..
10-29-2006, Saat: 09:28 PM
Yönetici Arkadaşlardan Hala Bir Açıklama Göremiyorum ?
11-01-2006, Saat: 09:17 PM
Çok Teşekkürler Yönetimdeki Arkadaşlar Üzerinden Uzun Süre Geçti Ama Hiç Bir Sorumlu Arkadaş Açıklama Yazmamış En Azından Bulamadık Göremiyoruz Tarzında Bir Cevapta Yeterli Olacaktı.
Teşekkürler Hakkıma Yapılan Bir Saygısızlıktır Unutmak İmkansız.
11-01-2006, Saat: 10:28 PM
Arkadaşım işin yoqmu senin 2 le
![]() ![]() mcx kardeşim etmişindir gene bi argo
11-01-2006, Saat: 10:40 PM
itiraf ediorm ben oynadm :yikildim:
11-01-2006, Saat: 11:13 PM
Alay Konusu Oldu Konuyu Kilitlermisiniz?
11-01-2006, Saat: 11:21 PM
Alicim malesef tespit edemdik. Benim incelemerimde herhangi bir moderatör kaydına rastlayamadım.
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|