Yorumları: 10,112
Konuları: 1,700
Kayıt Tarihi: Sep 2006
05-11-2010, Saat: 11:58 PM
Abi bi yandanda ulu orda reklamsal bir şekilde böyle şeylerin olmasıda zaten akla mantığa pek yatmıyor yani forum ortamı olunca farklılaşır derim ben. Konuda ismi geçen şahısların özel bir problemi olsa kendileri özel biryerden konuşarak halledebilirler elbet..
Yorumları: 2,706
Konuları: 497
Kayıt Tarihi: May 1982
05-12-2010, Saat: 12:03 AM
Ercan, Senin yönetim anlaşını bugüne kadar hep taktir etmişimdir. Bugünde taktir ediyorum. Yorumumda seni yargılamadığımı anlamışsındır. Sen, ve diğer tüm yöneticilerimiz duygusuz.com'a karşılık beklemeden emek ve zaman harcıyorsunuz. Sizlere zaten ne kadar teşekkür etsem azdır. Benim tedirgin olduğum nokta, duygusuz.com yönetiminin, bizi tanımayanlar tarafından taraflı bir yönetim olarak düşünebilme. Tek çekincem budur. Yoksa sen her ne kadar bir yönetici de olsan ayrıca bir bireysin. Kendi şahsına ait fikirlerin var ve beyan etmişsin. Sizler gibi history arkadaşımızında konuya duyarsız kalmayacağını düşünüyor ve eğer bir sorun varsa çözüleceğini düşünüyorum.
Yorumları: 9,198
Konuları: 682
Kayıt Tarihi: Oct 2007
05-12-2010, Saat: 12:58 AM
Psikyatr edasıyla ruh halim klinize edilmiş,sorun olmadığı raporuyla,mahkeme edilip idama mahkum edilmişim.Tabi darağacı kurulup,infaz gerçekleştirilmiş.Canınız sağolsun.Arkadaşlarınızı sevmek,yanında olmak,sorunlarını paylaşmak tabiki insancıl bir duygu.Böyle bir konuya muhatap olmak beni üzmedimi,yine canınız sağolsun.....Her duruma eyvallah,çok özür dilerim Özel hayatım sadece ve sadece beni ve arkadaşımı ilgilendirir.Sizler ile özelimi paylaşmak durumunda değilim.Eğer konuyu arkadaşım açmış olsaydı,elbette bu bir sorun olurdu,tüm arkadaşların müdahale hakkı doğardı....İstanbul'da olmadığımı defalarca yazdım,işim için dünyanın her tarafına seve seve giderim,bu kaçış değildir,ekmeğin peşinden koşmaktır.Funda çok değer verdiğim arkadaşımdır,ve hep arkadaşım olarak kalacaktır.Sevgilerimle History
Yorumları: 15,217
Konuları: 1,642
Kayıt Tarihi: Jan 2007
05-12-2010, Saat: 01:08 AM
Arkadaşım belki meselede burdadır. Zor bir dönem geçiriyorsun eyvallah psikolojinde kötü durumdadır onada eyvallah bir şey dediğimiz ettiğimiz yok hepimiz insanız hepimiz bu tür şeyler yaşamak zorunda kalabilir yaşayabiliriz. Seninle konuşma çabama bir karşılık verme nezaketinde bulunsaydın sana söylemek isteyeceğim şeyler olacaktı elbetteki. Bu hakkı nerden buluyorsun diyebilirsin bende cevap olarak kötü psikolojinle içinde bulunduğun durumu ve sonuçlarında neler olabileceğini sana anlatmaya çalışma çabası diyebilirim.Şahsen ben psikolojim geçekten çok bozuksa mantıklı düşünüp doğru şeyler yapamam ve akıllı kararlar alamam. Hepimizde sonuç olarak insan olduğumuza göre seninde aynı durumda olabileceğini düşünmek konusunda eminim bana hak vereceksindir... Ve yine tekrarlıyorum sonucunu önceden kestiremiyorsan bir fikir almak belki daha iyi olabilir.
Yorumları: 9,060
Konuları: 2,434
Kayıt Tarihi: Jul 2006
05-12-2010, Saat: 05:36 AM
Gerçekten çok ilginç bir konu ve ne olduğunu kimsenin anlamadan içinde olduğu bir konu hakkında değerli arkadaşlarımın yorumlarını okudum ve az çok bilgim dahilinde bende bişeyler paylaşmak istedim...Öncelikle bikaç kelimeyi Funda arkadaşıma hitaben söylemek istiyorum : History'i söylediğine göre son zamanlara kadar bir bayan olarak algıladın ve ne olduğunu bende çözemeden birden erkek olduğunu düşünüp aşık oldun buna ben anlam veremedim,benim bildiğime göre öyle ortada verilen çok büyük bir umut yok ( benim bildiğim kadarıyla haykırılan bir Seni seviyorum sana aşığım olayı) bende sevdiğim değer verdiğim çoğu insana canım bitanem vs...gibi güzel sözlerle hitap ederim ve hiçbir zaman karşımdaki kişi bu kelimeleri yanlış anlayıp bir aşk başlamadı aramızda,Sen sana benzediği duygu ve düşünceleriyle seni sana hatırlattığı için aşık olmuş olabilirsin ve eminim ki bu olay bir çoğu arkadaşımızın da başına gelmiş bir olaydır ama burda önemli olan kendini kaptırmamak ve birşeylerden emin olmadan olayın içine balıklama atlamamaktır,yoksa işte böyle bir durumla karşı karşıya kalabiliyor insan,o yüzden sana diyeceğim şudur ki biran önce kendini toparlaman ve çok şükür ortada daha büyük sorunlar olmadn bu konunun defterini kapatmandır...History arkadaşımıza gelince ; benimde çoğu zaman konulardaki yorumlarıyla dikkatimi çok çekti ve bugüne kadar bende bir bayan sanmıştım ama erkek olduğunuda yaklaşık 10-15 gün önce öğrendim , pm attım cevap verdi bikaç pm daha attım ve o şekilde 2-3 pm ile konuşmamdan başka bir sohbetim olmadı...Bu konu hakkında bir soru sormak yada hesap sormak benim haddime değil bunu biliyorum o yüzden sessiz kaldım...Tek bildiğim kafasının dağınık olduğu çevresinde zor zamanlar geçirdiği ve bunları atlatmaya çalıştığıdır ve bu nedenle bir süre foruma ara vereceğini biliyordum ve bunun üstüne forumda kalmasını ara arada olsa girip bizlerle olmasını istedim ve sağolsun bei kırmayacağını söyledi...Burda gördüğüm kadarıyla hataya sebep olduğu konu konuşmalarıyla ve yaklaşımlarıyla UMUT vermiş olarak kendini göstermiş olması belki oda bir sıcaklık yakınlık hissetmiş olabilir ama sonucuna bakarsak böyle birşeyin olmayağını görüncede kendini geri çekmiştir...Bu durumdada üzülen taraf Funda olarak göze çarpıyor ve haklı düşüncenizle sizlerde koruma iç güdüsüyle yorumlarınızı yapmışsınız...Bu yorumumu okuyupta kimsenin incinmesini kırılmasını istemiyorum çünkü burda herhangi bir kimseye lafım yoktur beni herkes az çok tanır...Sadece ortada bir durum var ve bana soracak olursanız kimsenin bu konuya daha fazla girmemesi ve bu olayın kişiler arasında konuşarak bir çözüme kavuşturulmasıdır,yarın birgün geçmişteki tecrübelerime dayanarak olan Forumu bırakıyorum olayının yaşanmamasıdır,Çünkü konunun içinde olan iki kişi var ve aralarında ne olup bittiğini onlardan daha iyi kimse bilemez ve o nedenle olayı onların çizmiş olduğu akışa bırakalım derim ...Her ne sebeple olursa olsun kimse kimse için burayı terketmesin bu bir saçmalıktan başka bişey değildir...Şimdilik söyleyeceğim pek bişey kalmadı sanırım...teşekkürler