04-07-2011, Saat: 10:34 AM
İlişki bittiğinde hahahaha
|
Türk Erkeğinin Evresi
|
|
04-07-2011, Saat: 10:34 AM
İlişki bittiğinde hahahaha
04-07-2011, Saat: 10:37 AM
Googleden baktım,anladım arabesk olunuyo,vay beee .Doğru ama Vivaldi'de ağlayan görmedim ki
04-07-2011, Saat: 10:39 AM
Ya benm arabesk damarlı Türk milletimi sen yabancılarla karıştırdın sanırım kemanda ağlıcaklar
04-07-2011, Saat: 10:57 AM
Türk erkeği bellimi olur,ağlıycak bişeyler bulurlar....
04-07-2011, Saat: 11:04 AM
Bak Nilüfer ablam bile şarkı çıkardı Erkekler Ağlamaz
Nerde onlarda o duygu hassasiyet
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|