×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ceyhun Yılmazdan..
#11
Sensizliğin tüm harflerine ezberim. Bu saatten sonra ben herkesi üzerim. Hüznüm bulaşıcı. Tanımadığım kadından miras bana bu acı. Kapımda buldum yalnızlığımı. Atsam atamam vicdanım var. Beni seven herkes bilsin. Artık sadece öksüz bir yalnızlığım var. (beni seven herkes bilecek, öksüz bir yalnızlığım var. analık edecek)
Ara
Cevapla
#12
Kuru kuruya özlemiyorum. O sebepten içiyorum. İçim yanıyor bazen. Önce kül sonra kuruyorum. Daha zor tek başınalık, sakatlık. Kelimeler yürütüyor bizi. Şiir dediğin ne ki. Sadece yalnızlığın mezesi...
Ara
Cevapla
#13
[COLOR="Red"]Neyse.. Gittigin en üzülecegim kişi,
en başta gitti.
Şimdi kim
Giderse gitsin..
"O"ndan uzaga gidemez ki
[/COLOR]
Ara
Cevapla
#14
[COLOR="Blue"][SIZE="4"]
OLDU İŞTE
Biz de geçmiş olduk
bir aşk'ın daha üstünü örtüp
gözkapaklarını ellerimizle kapattık
Biz de güzel günleri
bittikten sonra anladık
Artık,
yokluğumuzla yaşayıp,
Birbirimizin adını duyduğumuzda
önümüze bakıp
vicdanımızı kanatacağız.
Artık biz...
Siz'li Biz'li olacağız!
[/SIZE][/COLOR]
Ara
Cevapla
#15
ZencefiL Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Neyse.. Gittigin en üzülecegim kişi,
en başta gitti.
Şimdi kim
Giderse gitsin..
"O"ndan uzaga gidemez ki
"O"ndan uzaga gidemez,,asla gidemiyo..
Ara
Cevapla
#16
gidemez tabi :/
Ara
Cevapla
#17
Her sabah....Yokluğunun kulakları sağır eden sessizliği uyandırıyor beni...Oysa ben ses'e uyanmam..
Ara
Cevapla
#18
Ben sesle uyuyamam ki,kalbimde sen varken,kulaklarımda sesin...tenimde nefesin....
Ara
Cevapla
#19
vuuuvvvv:/
Ara
Cevapla
#20
“Başkasını sevdiğini duyduğumda üzülmedim, 'seni' sevdiğime üzüldüğüm kadar”
Ara
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi