Yorumları: 13,809
Konuları: 1,681
Kayıt Tarihi: Mar 2011
07-11-2011, Saat: 11:58 AM
Kuru kuruya özlemiyorum. O sebepten içiyorum. İçim yanıyor bazen. Önce kül sonra kuruyorum. Daha zor tek başınalık, sakatlık. Kelimeler yürütüyor bizi. Şiir dediğin ne ki. Sadece yalnızlığın mezesi...
Yorumları: 13,809
Konuları: 1,681
Kayıt Tarihi: Mar 2011
07-11-2011, Saat: 11:59 AM
[COLOR="Red"]Neyse.. Gittigin en üzülecegim kişi,
en başta gitti.
Şimdi kim
Giderse gitsin..
"O"ndan uzaga gidemez ki[/COLOR]
Yorumları: 13,809
Konuları: 1,681
Kayıt Tarihi: Mar 2011
07-12-2011, Saat: 10:53 AM
Her sabah....Yokluğunun kulakları sağır eden sessizliği uyandırıyor beni...Oysa ben ses'e uyanmam..
Yorumları: 9,198
Konuları: 682
Kayıt Tarihi: Oct 2007
07-12-2011, Saat: 10:59 AM
Ben sesle uyuyamam ki,kalbimde sen varken,kulaklarımda sesin...tenimde nefesin....
Yorumları: 13,809
Konuları: 1,681
Kayıt Tarihi: Mar 2011
07-18-2011, Saat: 12:43 PM
“Başkasını sevdiğini duyduğumda üzülmedim, 'seni' sevdiğime üzüldüğüm kadarâ€