×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nefret ediyorum yaaaa :(
#11
bence başlangıç varsa son da olmalı...er ya da geç herşeyin bir sonu vardır......şu yaşadığımız dünya için ve olaylar için söylüyorum bunu...duygular için değil.bunu da belirtmek isterim....
Cevapla
#12
sonun olması için BAŞLANGIÇ OLACAK!..

Evet herşeyin bir sonu var..
ama nerde son olacak belli değil.

Her günde yeni bir sürpriz ve her sürprizde yeni umutlar Hayal kırıkları taşır..

Sonsuzluk.. duygularla ifade edilmez.

sonsuzluk. zaten ONSUZLUKTUR..

filimleri yapanlar Ticaret için yapar
evet duygulu filim olur ama DUYGULARIMIZLA PARA KAZANIR..

Vs. vs. heryerde örnek verilebilir.
Ara
Cevapla
#13
....................
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  nefret ediyorum onlardan..... bilgeis 8 1,175 04-01-2022, Saat: 01:12 PM
Son Yorum: wildfang
  en nefret ettigim ki?i Rüya Güzeli 17 2,740 04-01-2022, Saat: 07:24 AM
Son Yorum: wildfang
  Nefret !!! acemhe 7 1,616 12-28-2013, Saat: 09:46 PM
Son Yorum: Xesar
  Uyuz Olmuyorum Nefret Ediyorum :) # Pè®iM§ii # 2 1,358 03-30-2010, Saat: 03:19 PM
Son Yorum: # Pè®iM§ii #
  nefret ediyorum gabbana 5 1,320 11-01-2008, Saat: 10:42 PM
Son Yorum: *Asİ-yÜrEk*



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi