Yorumları: 6,344
Konuları: 698
Kayıt Tarihi: Mar 2007
06-23-2007, Saat: 08:29 PM
nereyee uçtuuu abiiiiiii gitmesinnnn yaaaaa
vallaaa sende gördünnn oynadıgınnnı
:yikildim:
döktürdüüü bizedeeeee içimizi söktürdüüüü gülmektennnn:yikildim::yikildim:
Yorumları: 3,870
Konuları: 68
Kayıt Tarihi: Jun 2007
06-23-2007, Saat: 08:45 PM
pckopat'ım bi tanem doğum günün kutlu olsun. bilirsin kalabalık benim doğama aykırı. yaa ama sisin ortam müthiş olmuş abimize teşekkür ediyorum bu güzel parti için . arkadaşlar da süper ama ben kapıdan seni gördüm bide atilla abi ye teşekkür edim gidebilirim artık .tmm herkese iyi eğlenceler. sabaha kadar paaaaaaaaaaaaaaaartiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! bye.
Yorumları: 15,120
Konuları: 937
Kayıt Tarihi: Apr 2007
06-23-2007, Saat: 08:48 PM
ya bir ben eksikmişim bende katılayım dedim partinize kabul ederseniz:hihi
Yorumları: 15,120
Konuları: 937
Kayıt Tarihi: Apr 2007
06-23-2007, Saat: 09:01 PM
:'( ya herkes gitti mi bitti mi partii :'( :'( :'( :'(