Yorumları: 12,862
Konuları: 2,424
Kayıt Tarihi: Nov 2008
08-05-2010, Saat: 04:11 PM
…Ve sen kaç kez bu hırsla sevildin ?!…
Koca koca kışları;Kısa kısa şubatları biriktirdin…
Susku sınanmamış bir ustura gibidir
…Susardın…
İç denizine sığınmış gemileri yakan bir limandın / Bak şimdi gönülsüz gittiler senden;
Gönlünü çaldıkların !
Yorumları: 12,862
Konuları: 2,424
Kayıt Tarihi: Nov 2008
08-05-2010, Saat: 04:11 PM
~
Çocuktum Sahip oLamadıqım şeyLere heves ederdim
KokuLu siLqi doLu bir kaLem kutusuydu Aşk !
Kutuyu açar açmaz kokusuyLada yetinirdim
korkuyordum
İzin yoktu araLayamıyordum kapaqını
Açarsan eLinden aLır dediLer çocukça duyquLarını
ßen herşeye razıydım
Ne derseniz deyin işte merak
En sonunda aLdım Aşk'ı verdim oyuncakLarı
~
Yorumları: 12,862
Konuları: 2,424
Kayıt Tarihi: Nov 2008
08-05-2010, Saat: 04:12 PM
Ne Dua*Lar kurtarır bizi artık /
Ne de zaman !
Unutabilmek gerek bazen
Ağlamadan!
Ne yeni bir aşk avutur bizi ne de geçmişin izi...
Kabullenmek gerek bazen yenilgiyi!
Bir Hüzün Şehri Ayırdı Bizi ve Bu Son Olmayacak !
Gözyaşıyla beslediği''
Her Aşk Ölümü Tadacak !
Yorumları: 12,862
Konuları: 2,424
Kayıt Tarihi: Nov 2008
08-05-2010, Saat: 04:12 PM
Zamanın olmadığı bir yere götür beni
Paranın geçmediği, çocukların büyümediği
Güneşin batmadığı, çiçeklerin solmadığı
●●● Sevdaların bitmediği bir yere ●● ●
Yorumları: 12,862
Konuları: 2,424
Kayıt Tarihi: Nov 2008
08-05-2010, Saat: 04:12 PM
/...Susmaların ne çok kalabalığı varmış meğer "Gitme" içindeki en yalnız kelime.../
Dinlemedin...
. .Sesin bıçak gibi kestiğinde ömrüm yüz çevirdi benden!. .
Yine de içinde sen varsın diye beyaz bir masalla avutmadım yüreğimi..
Yarım kalmış bir sözüm...dinlemediğin...
Şimdi son nefesini veremiyor aşk bende... /
(Sende olmadığı kadar...)
/... gelişi güzel ayrılıklardı benimki..
Senin kadar esaslı hiç gitmedim senden.../