12-19-2006, Saat: 09:49 PM
gokhan199 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:h????????mmm iiien ??? OSMAN
|
isminizin ?ince yaz?l??? ne mi?
|
|
12-19-2006, Saat: 09:49 PM
gokhan199 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:h????????mmm iii
12-19-2006, Saat: 09:56 PM
![]() = SULTAN S?LEYMAN hay?r en iyi si bu bi kerem
12-19-2006, Saat: 09:57 PM
hehe eft aşkım en iisi o olmuss aşkım kanuniyi unutmussun yafu heeh
12-19-2006, Saat: 10:00 PM
eheheh
yok aşkım kanunisiz daha güzel sadece sen ve ben...
12-19-2006, Saat: 10:24 PM
ok aşkım sen nasıl istersen bea
08-22-2007, Saat: 07:06 PM
çok güzeldi emeğine sağlık
09-13-2008, Saat: 10:19 AM
arkadaşlar bu çevirme nasıl oluyo arıyorum ama nafile bulamadım elimde dövme makinası ismimi yazacağım çincesini ama nasıl olduğunu bulamadım yardım lütfen :??
![]() nereye yazılıyoo açıklama da yapılmamışş bu hoş paylaşım için yaada ben göremiyorum körde değilim ama nese işte |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|