×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
isminizin ?ince yaz?l??? ne mi?
#21
gokhan199 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:osman.gifen ??? OSMAN
h????????mmm iii
Cevapla
#22
sultan.gifsuleyman.gif= SULTAN S?LEYMAN Smile
hay?r en iyi si bu bi kerem Big Grin
Cevapla
#23
hehe eft aşkım en iisi o olmuss aşkım kanuniyi unutmussun yafu heeh
Cevapla
#24
eheheh Big Grin yok aşkım kanunisiz daha güzel Smile sadece sen ve ben...
Cevapla
#25
ok aşkım sen nasıl istersen bea
Cevapla
#26
çok güzeldi emeğine sağlık
Cevapla
#27
arkadaşlar bu çevirme nasıl oluyo arıyorum ama nafile bulamadım elimde dövme makinası ismimi yazacağım çincesini ama nasıl olduğunu bulamadım yardım lütfen :??Sad
nereye yazılıyoo açıklama da yapılmamışş bu hoş paylaşım için yaada ben göremiyorum körde değilim ama nese işte
Ara
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 2 Ziyaretçi