×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ezomun tırnaklarına uyus oluyorum :D
#21
estapitipiti Adlı Kullanıcıdan Alıntı:bak derdom benı düşünüyo sende nerde o anlayıs Big Grin Big Grin Big Grin ...yasa derdom arkandayım konus Big Grin Big Grin ....
tabi tabi konuşsun ...sorarrım ben sana Smile
tyy tyy (sen anladın Smile
bak şimdi benim gerçek tırnakları koyacam Smile
bekle geliyo
Ara
Cevapla
#22
yaw sefa bacaklarını kırarım bılıyosun ssana yasak tırnak uzatmak Big Grin Big Grin Big Grin...anladın demi benı heeeeeeeee sana dıyom anladınBig Grin
Ara
Cevapla
#23
anladım ezom valla Big Grin Big Grin....
Ara
Cevapla
#24
7ff769934a.jpg
Ara
Cevapla
#25
Bizim köyde tarlada toprak vardır emmim çapa yapılcakmış Big Grin ezo seni bi zahmet tarlaya alalım Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin
Cevapla
#26
lütfen ezo apla şimdi eline tırnak makasını al ve güselce kısalt yawww

pitipitiitimm üzülmesinn Big Grin
Cevapla
#27
ezonun orjinal tırnaklarıSmile
pitim kıskan dur toprağımSmile
Ara
Cevapla
#28
yuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Big Grin Big Grin Big Grin....anam cadı tırnagı halt etmıs senınkının yanında kıskandıgımı saıyosun yanılıyosun hıh bende uzatcam işte Big Grin Big Grin Big Grin
Ara
Cevapla
#29
Zen!th Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Bizim köyde tarlada toprak vardır emmim çapa yapılcakmış Big Grin ezo seni bi zahmet tarlaya alalım Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin
sen adresi yolla ben uğrarım bir araSmile
malum çapalanacak çok tarla varSmile
Ara
Cevapla
#30
Uzatmazkiii Uzamazkii Kırılırkiiii Big GrinBig GrinBig Grin Nihahhaa Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  iş yerindekilerine uyuz oluyorum:) €stapitipiti 11 2,103 04-13-2022, Saat: 05:18 AM
Son Yorum: wildfang
  Vatanımız için canını feda eden şehitlerimize duyarsız olan gençliğe UYUZ oluyorum PaPaTYa_PReNSeS 6 1,404 04-12-2022, Saat: 12:08 AM
Son Yorum: wildfang
  Adimin Kullanilmasina çok çok Uyuz Oluyorum senem albayrak 9 1,713 04-08-2022, Saat: 02:48 PM
Son Yorum: wildfang
  hem gıcık, hem uyuz, hemde deli oluyorum... gaye sultan 5 1,656 04-07-2022, Saat: 01:03 AM
Son Yorum: wildfang
  uyuz oluyorum hala yaaa bilgeis 10 1,903 04-05-2022, Saat: 12:25 PM
Son Yorum: wildfang



Konuyu Okuyanlar: