07-30-2007, Saat: 12:15 AM
kızarm ben asabiym
|
EşLi Okey Turnuvası..
|
|
07-30-2007, Saat: 12:15 AM
kızarm ben asabiym
07-30-2007, Saat: 01:34 AM
Süper oLur ßu okey turnuvası mynette feLan wardı.
ßen warım ama yeniceqinizi sanmıyorum
07-31-2007, Saat: 05:41 PM
aha koLera sna eş çıktı
kolerayla eş oLur musun? ![]() bu arada uzmansan konuya girmiyim bn
08-03-2007, Saat: 02:26 AM
kim isterse onLa eş oLurum sorun yok
08-03-2007, Saat: 02:22 PM
hıım bak güzel fikir bana uyar ben varım ama ufak bi sorun var bana önce bi eş bulamalısınız
08-03-2007, Saat: 05:52 PM
e$ buLaLim abi sanada
![]() 4 ki$i hazir ne zaman oynuyorus
08-03-2007, Saat: 06:02 PM
ne zaman derseniz cnm ben hazırım
ama kendime rakip göremiyorum tek elimle yenerim ben herkesi bayağı iddaalıyım yani ona göre gelin karşıma
08-03-2007, Saat: 06:55 PM
ya topLam 2 takım war
![]() nasıL oLcak bu turnuva ![]() adyge'de buLsn birini 3 takım oLur,herkes birbiriyLe oynar
08-03-2007, Saat: 07:08 PM
ben fazlıksam seyirci olabilirim masraflarımı çekersiniz ama peşin söleyim çok masraflıyımdır
ne içersem ne yersem herşey serbest yani ![]() hem benim gibi sıkı bir rakiple uğraşmak istemezsiniz emin olun yani
08-03-2007, Saat: 07:15 PM
yok ya n fazlalııı estğ.
2 takımlada oynanmaz zatn ![]() 3 takım olur lig gibi olur ![]() A takımı B v C'yLen,B'takımıda C'yLe oynar işte
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Asteroids Turnuvası | riukeen | 7 | 1,016 |
06-08-2008, Saat: 07:46 PM Son Yorum: *Asİ-yÜrEk* |
|