×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
herkesi bekliyorum hadi içeri arkadaşlar.......
#21
ѕqρα кJмя Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Bjk kazandı tabi sewinin Big Grin

Ama pazara kadr Tongue

mert kupada alırız anahtarınızı sukru saracoglunu bıle bıze devretmek zorunda kalırsınız :yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim:
Ara
Cevapla
#22
ѕqρα кJмя Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Bjk kazandı tabi sewinin Big Grin

Ama pazara kadr Tongue

olum mert yeninde
bi rahatlayınnn
yaaaa
nediyim sanaa boşver şimdiii hadi halayaaa kardeşşşş ............Smile
Ara
Cevapla
#23
Serseri127 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:abı ankaralı calıyo be gel ıkı göbek atalım :yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim:
tutmayın beni ankaralı calıomus:yikildim::yikildim:ösledim bea siziSadSad
Ara
Cevapla
#24
Serseri127 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:abı ayıpsın senın ıcın gelırım ama gercekten ben aslıyla gelmeyı cok ıstıyodumm Confusedmiley17:Confusedmiley17:Confusedmiley17:Confusedmiley17: onunla olsa gelrıdım

olum ben aslının kılıgına girerim sen yeterki gel ayırt
edemessin vallaaa beni aslıdannnnn.....Big GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#25
gecelerin efendisi Adlı Kullanıcıdan Alıntı:olum ben aslının kılıgına girerim sen yeterki gel ayırt
edemessin vallaaa beni aslıdannnnn.....Big GrinBig Grin

abı aslı uzun boylu yesıl gözlu bıde cpok guzel sen ölsen yıne onun kılıgın a gıremessın hem ben aslımı nerde olsa tanırım :yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim:
Ara
Cevapla
#26
Serseri127 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:abı aslı uzun boylu yesıl gözlu bıde cpok guzel sen ölsen yıne onun kılıgın a gıremessın hem ben aslımı nerde olsa tanırım :yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim:


olum manyak sapık sen gel ben senin için elisha olurum beeeeee....Big Grin
Ara
Cevapla
#27
gecelerin efendisi Adlı Kullanıcıdan Alıntı:olum manyak sapık sen gel ben senin için elisha olurum beeeeee....Big Grin

yok abı bı tek aslı olursa gelırım elıshayı ıstemıyorum ben uslandıkm abı öle her kıza bakmam gectı benden cok degıstım be abı bı kız ıcın degıscem aklıma gelemzdı Confusedmiley17:Confusedmiley17:Confusedmiley17:Confusedmiley17:Confusedmiley17:
Ara
Cevapla
#28
:S:S:S biz bosa konusuoz:'(
Ara
Cevapla
#29
Melek06 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:tutmayın beni ankaralı calıomus:yikildim::yikildim:ösledim bea siziSadSad

melek bişde özledik seni ama nerden çıktı bu ankara işi yaaaaa
halay çekiyodukk yaaaa.....:tey:
Ara
Cevapla
#30
Melek06 Adlı Kullanıcıdan Alıntı::S:S:S biz bosa konusuoz:'(


yok be güselimm ne boşasıı vallaben sizi özlüyorumm yaaaa:'(


ne oldu tayfaya daıldı herkesss yaa gitmeyinnn yafff artıkkk kalın şurdaaa.......:x:x
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Nice Mutlu Yıllara Arkadaşlar adyge55 2 797 10-11-2009, Saat: 06:47 PM
Son Yorum: _AL0n3_
  Arkadaşlar Buyrun Partiye Hadi Herkesi Bekliyom Gelmeyen Olursa Darilirim Ağlarim ceylan gözlü1 19 2,244 08-05-2007, Saat: 09:13 PM
Son Yorum: TutkuM
  Iyiki Dogdunuz Arkadaslar..! Elfida 1 784 05-15-2007, Saat: 02:44 PM
Son Yorum: MasaL_perisi



Konuyu Okuyanlar: