08-03-2007, Saat: 10:29 PM
yok yani biLiosun bırakırsan boş kaLmam :yikildim:
|
Tip Tip bakanlar
|
|
08-03-2007, Saat: 10:29 PM
yok yani biLiosun bırakırsan boş kaLmam :yikildim:
08-03-2007, Saat: 10:54 PM
tmm bak bunu sen buraya yazdın
![]() sonra yine bana it qibi pişmanım feLan deme :yikildim:
08-03-2007, Saat: 10:59 PM
ALLAH yardımcın olsun kardesım... işin zor...
08-03-2007, Saat: 11:08 PM
kimin_?
08-03-2007, Saat: 11:15 PM
bakılanın tabıkı ...asık adamın ne yapacagı bellı olmuyo .... kafası gusel oluyoda bıraz ...adam doğustan içmiş gıbı oluyo.. valla ben degıl
anlatanlardan duydum ... ben hıc asık olmadım kı![]()
08-03-2007, Saat: 11:40 PM
yani ßana demiştin anLadım
![]() sende yardımcı oLduqun için tşk anLadın sen onu
08-03-2007, Saat: 11:45 PM
yaw tamam yaw ıyıkı bı mesaj attık ha .. tamam esra bı daha atmam yaw nıye bu kadar dert yedın kı ?...
08-04-2007, Saat: 12:04 PM
ya laf atmasında bakmasına razıyım ben artık !!!!
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|