08-03-2007, Saat: 06:41 PM
iki tane başlık açılmış bari buraya da eklim bişiler 



|
Nice YıLLara Sudenaz!
|
|
08-03-2007, Saat: 06:41 PM
iki tane başlık açılmış bari buraya da eklim bişiler
![]() ![]()
08-03-2007, Saat: 06:54 PM
![]() DOGUM GÜNÜN KUTLU OLSUN SUDECİMM İYİKİ DOGDUNN YÜREGİNDEN VE YÜÜZNDEN MUTLULUKLAR EKSİLMESİNNNN NİCE SENELEREEE![]()
08-03-2007, Saat: 06:58 PM
Hic Bir Zaman HanimEfendi Kisiliginden Ödün Vermemen Dilegiyle Saglık mutluluk Ve Huzur Dolu Nice Yıllara...
![]() Bu Pastayida Süleyman Yapmis Sana..Ben Begenmedim Ama Olsun Boyle Günler Pastasiz Olmuyor ![]() 365 sayfalık bir öykü daha başlıyor, Her güne bir yaprak sakla, Her yaprağa bir öykü sığdır mutluluk de adına. NICE GUZEL OYKULER SENIN OLSUN. IYI KI DOGDUN NICE YILLARA... ![]() ![]() DamLLammmm Canim beninimmmmmmmm Doğum Günün KutLu oLsun.... Her zaman Hersey gönlünce Olsun.. [b] [/b] NiCeee NiCeeee MuTLu YiLLaraa ![]() Geleceğini oluşturacak her yeni günün bir önceki günden daha güzel, isteklerine uygun ve seni mutlu edecek şekilde olmasını dilerim. Nice seneler.. Doğum Günün KutLuoLsun SeKerrrr ![]() ![]() Sudenaz!
08-03-2007, Saat: 07:21 PM
Doğum günün kutlu olsun canım...
Sevdiklerinle ve seni sevenlerle birlikte nice mutlu senelere...
08-03-2007, Saat: 08:01 PM
nice mutlu senelere sudenasım
![]() bir ömür bıyu mutluluklar dilerim..
08-03-2007, Saat: 11:22 PM
[INDENT][INDENT][INDENT]Su gibisin içimize akan
Umutlarınla hayata bağlayan Dostluğun dillere destan Elde olmayıp gönüllerde olan Mutluluğun bizlere ikram canım doğum günün bitmeden bişeyler eklemek istedim.iyiki doğdun miley17:[/INDENT][/INDENT][/INDENT]
08-03-2007, Saat: 11:27 PM
sudenaz iiki doğdu merT de bu tarihe gömüljek hıh.
08-03-2007, Saat: 11:33 PM
Dogum Gunun Kutlu Olsun SUDENAZ ... NICE YILLARA ..HAYATININ HER GÜNÜ BUGÜN GİBİ OLSUN ...
08-05-2007, Saat: 11:37 PM
mutlu yıllar sude
08-06-2007, Saat: 10:33 AM
lazmurat Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Hic Bir Zaman HanimEfendi Kisiliginden Ödün Vermemen Dilegiyle Saglık mutluluk Ve Huzur Dolu Nice Yıllara...cok tatlısın ya cok saol cok güzel:k ımartıosun yaws
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| MaSaL YüzLü Nice MutLu YıLLaRa... | €BeRimSin | 40 | 5,958 |
04-14-2022, Saat: 12:07 AM Son Yorum: wildfang |
|
| Nice yıllara TutkuM | Xesar | 0 | 1,143 |
04-10-2014, Saat: 10:27 AM Son Yorum: Xesar |
|
| Nice Yıllara # Pè®iM§ii # | Xesar | 2 | 1,057 |
03-14-2014, Saat: 01:20 PM Son Yorum: acemhe |
|
| Nice yıllara Aydos (: | Yaeşaren | 6 | 1,612 |
09-27-2011, Saat: 11:00 PM Son Yorum: Aydos37 |
|
| TuTKuM Birtanem Nice Mutlu Yıllara | Yorgun Yürek | 16 | 2,650 |
04-13-2010, Saat: 02:15 PM Son Yorum: Hasretiim |
|