×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Duyguzusuz.com Buluşmasina Katilan Ve Katilmak Isteyen Arkadaşlarin Dikkatine......
#21
bndegelemiyommmmm size kolay gelsinnnnnn
Ara
Cevapla
#22
hepinizee iyi eglencelerrrrr.....
kalbim sizinle olucakk inşllah bigün bendee gelirim...

SEVGİLERİMLEE...
Ara
Cevapla
#23
keşke snde oLsaydın hiLaLcim inan o zmn daha fazLa eqLenirdik Wink
Umarız ßiqün sende qeLirsin
Ara
Cevapla
#24
İnan esracım bendee sizinle olmak isterdim o gün orda yine eglineceksiniz ben olsamda olmasamda,ben olsaydım canınız sıkılırdı hemm,olmadıgım bi yönden iyi...
AMAA O GÜN BENİM KALBİM SİZİNLEE OLUCAK,bide bikerede olsa adımı anmanızı isterim kulagım azda olsa çıklasın KALBİM SİZİNLEESmileHEPİNİZE İYİ EGLENCELERR GÜZEL YÜREKLİLERSmileSmile


D ertlerrr burdaa unutulurr..
U ykun varsa bile içerdeki neşeli insanlar unuturur bunu..
Y ardımamı ihtiyaçın var,çözüm mü?arıyosun ozaman..
G irrr içerii bi çözüm bulunsun seninde için rahatlasın..
U sta ol sendee herkezz gibi..
Z amanla gör içerdeki arkadaşlıgı.....

insan zaman gelirr,bunalır ne yapıcagını bilemezz çarezsizdirrr ve hiç beklenmedin andaa biyerden birileri çıkar anlayamazsınn..
Sen eger arkadaşlıgaa inanıyorsan ve halee biyerlerde arkadaşlıgın var oldugunu biliyosun ve onu bi gün bulacagınından umutluydsan onu bul..
Bulmak kolay olmıcaktırr,eminim ki!! ama herşey gibi gerçek arkadaşını can dostunudaa bulucaksındırr...bugün veyaa yarın yeter ki inan ve UMUTTUNU HİÇ KAYBETMEE....


HEPİNİZEE SONSUZ EGLENCELERRR SmileSmile

(o gün kalbimde bendee orda)

sevgileirmle ve saygılarımla...

Ara
Cevapla
#25
duygu ve düşüncelerin için teşekkürler
tabiki seni canı yürekten anacağız
inşallah birgün tekrar hep birlikte bir araya gelme fırsatını buluruz
Ara
Cevapla
#26
ya bi sorun cıkmassa bnde gelicemm kuzim le beraber Smile
Ara
Cevapla
#27
hehehee bendeee gelemm mii Big GrinBig GrinBig Grin banada yer war mıı?? :kop::kop:


anaaaaa Rüya Güzeli dee geliyomuşşş o zman ben gelemicem Big GrinBig Grin :hihi
Cevapla
#28
tugfan Adlı Kullanıcıdan Alıntı:hehehee bendeee gelemm mii Big GrinBig GrinBig Grin banada yer war mıı?? :kop::kop:


anaaaaa Rüya Güzeli dee geliyomuşşş o zman ben gelemicem Big GrinBig Grin :hihi


gelmek isteyen herkez gelebilir tabiki bunun için kararını verip bize bildirirsen seviniriz
Smile
Ara
Cevapla
#29
€rCan aßiiiiiiiiii AtiLLa aßi nerde yhaw görünmüo :S:S ßi ßiLgin warmı?
Âh be.
Ara
Cevapla
#30
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:€rCan aßiiiiiiiiii AtiLLa aßi nerde yhaw görünmüo :S:S ßi ßiLgin warmı?


valla bir haftadır bende göremiyorum
özel görüşmeleri var heralde SmileSmile

ama bir sorun yok merak etme o iyi SmileSmile
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  tüm arkadaşların bayramlarını en içten dileklerimle kutlarımm.... GCLRNFNS 8 1,533 12-21-2007, Saat: 12:55 AM
Son Yorum: Gulguzeliii



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi