06-20-2008, Saat: 12:21 AM
sudecim bnm ysm daa 17 sana bişi derdimde polemie gerenk yok gusel kardesim mujx..
|
Bu SiTeDeKi RoCkÇıLaRI TaNıMaK İsTiorummmm...
|
|
06-20-2008, Saat: 12:21 AM
sudecim bnm ysm daa 17 sana bişi derdimde polemie gerenk yok gusel kardesim mujx..
06-20-2008, Saat: 12:22 AM
olm mert ne annıon su raptan la..:d
06-20-2008, Saat: 12:22 AM
diadora Adlı Kullanıcıdan Alıntı:sudecim bnm ysm daa 17 sana bişi derdimde polemie gerenk yok gusel kardesim mujx.. ah janım ne tesadüf benımde 17 :O bencede gerek yog cicim:S nese abijim sorun yog
06-20-2008, Saat: 12:26 AM
aha bole annayıslı kıslara bitiom yha..
06-20-2008, Saat: 12:27 AM
ne bitme ne bitme...ne demessın:S fırlama:S hoh:S hoh
06-20-2008, Saat: 12:29 AM
bni zorla bişilere tesvik edion hade hayırlısı..:
06-20-2008, Saat: 12:30 AM
diadora Adlı Kullanıcıdan Alıntı:bni zorla bişilere tesvik edion hade hayırlısı..: anaaa yıne ben suclu oldum dımma bundan snra susuom bişi demıjem
06-20-2008, Saat: 12:32 AM
holee zafer benim..
06-20-2008, Saat: 06:29 PM
Türk Halk Rocku dinliyorum
07-02-2008, Saat: 03:04 PM
HyKo,PéntaqRam,Şeßo,TéOmaN,Ogün $anLı$oy,DumaN,DiRéC-T falan flan:p:
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|