09-08-2007, Saat: 11:56 PM
diadora Adlı Kullanıcıdan Alıntı:o bn oluom galiba, bn forum yorumlara açık sanıodum ama nese ozur..
Ee sende alakasiz yorumlar yapma bitanesi :
|
Forumda Sıırler'e ılgı azaldı, hatta yok oldu!
|
|
09-08-2007, Saat: 11:56 PM
diadora Adlı Kullanıcıdan Alıntı:o bn oluom galiba, bn forum yorumlara açık sanıodum ama nese ozur.. Ee sende alakasiz yorumlar yapma bitanesi :
09-08-2007, Saat: 11:59 PM
espri yapıoz espri olmazsa forumda sap gibi beklemenin ne anlamı var hep siir okuup yada ne biliim işte nese bn daa buraya yorum yapmıorm pembe snn için yazdım tkrar ozur....
09-09-2007, Saat: 12:01 AM
Tamam sen bilirsin canim aman bana kizmada
09-09-2007, Saat: 07:15 PM
[COLOR="Black"]forumda herşeyin yeri arkadaşlar. hem yorum meselesi sadece şiirlerde yok. forumun genelinde açılan konulara yorum yapılmıyor...
bu sorunu üyelerin çözmesi lazım bence...[/COLOR] |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Şiirler ve Kişisel Yazılar ... | €BeRimSin | 2 | 926 |
04-01-2008, Saat: 12:23 PM Son Yorum: CaNaT |
|
| Şiirler - Şairlerimiz Alt Başlık - | Firari Fırtına | 13 | 1,798 |
03-24-2008, Saat: 04:26 PM Son Yorum: Firari Fırtına |
|
| "Forumda Gecırılen Sure" Bırı acıklasın bana ya ne demek bunlar ( çözüldü ) | blue_belial | 10 | 1,921 |
09-17-2007, Saat: 07:39 PM Son Yorum: MorciveT |
|