×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zaman Per!s! ( Iyi Ki Doğdun )
#21
teşekkür ederim canım abicimSmileSmileSmile varya ağzım bir karış oldu sırıtmaktan SmileSmileağzım kulaklarımdaSmileSmileSmile
Ara
Cevapla
#22
http://www.slide.com/r/YHls5zCtzj_qcUUf0...bedded_url
Ara
Cevapla
#23
doğum günün kutLu oLsun cnm nice seneLere Smile
Ara
Cevapla
#24
antimanyaq Adlı Kullanıcıdan Alıntı:<p style="visibility:visible;"><object type="application/x-shockwave-flash" data="http://widget-75.slide.com/widgets/slideticker.swf" height="320" width="426" style="width:426px;height:320px"><param name="movie" value="http://widget-75.slide.com/widgets/slideticker.swf" /><param name="quality" value="high" /><param name="scale" value="noscale" /><param name="salign" value="l" /><param name="wmode" value="transparent"/> <param name="flashvars" value="cy=ms&il=1&channel=576460752315752309&site=widget-75.slide.com"/></object><p><a href="http://www.slide.com/pivot?cy=ms&ad=0&id...2309&map=1" target="_blank"><img src="http://widget-75.slide.com/p1/5764607523...slide1.gif" border="0" ismap="ismap" /></a> <a href="http://www.slide.com/pivot?cy=ms&ad=0&id...2309&map=2" target="_blank"><img src="http://widget-75.slide.com/p2/5764607523...slide2.gif" border="0" ismap="ismap" /></a></p></p>


arkadaşım sn napıtın ya bunLar nedirr_?
Ara
Cevapla
#25
teşekkür ederim amyleeSmileSmileSmileSmile
Ara
Cevapla
#26
http://www.slide.com/mscd?map=1&fx=0&tt=...=1&bnc=bnc
Ara
Cevapla
#27
abi ben bunu yapacammmmmmm Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#28
sağol canım uyuzumSmileSmileSmile çok teşekkür ederim SmileSmilegüzel olmuş ellerine sağlıkSmileSmileSmile
Ara
Cevapla
#29
antimanyaq Adlı Kullanıcıdan Alıntı:abi ben bunu yapacammmmmmm Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin
valla senin inadından korkulur yaparım dersen yaparsın SmileSmileSmile
Ara
Cevapla
#30
vayy çok güseLL oLmuş yaa eLLerine sağLık he
hatırlatyımm bnimde 13 mayıs
istersen bnimkinede böLe bişiy yapabiLirsinn Big GrinBig Grin
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  İyiki doğdun ONAÇ Xesar 8 1,729 02-03-2014, Saat: 07:08 PM
Son Yorum: onaç
  İyi ki Doğdun HİSTORY :) (25.03) ZencefiL 10 1,842 03-28-2012, Saat: 12:00 PM
Son Yorum: history
  İyi ki Doğdun MaSaL CaNaT 6 1,636 12-29-2011, Saat: 10:44 PM
Son Yorum: eRCi
  İyiki doğdun MAvişben :D ZencefiL 15 2,454 06-11-2011, Saat: 12:11 AM
Son Yorum: acemhe
  iyiki doğdun Leader sıla 9 1,953 05-26-2011, Saat: 10:01 AM
Son Yorum: sıla



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi