10-02-2007, Saat: 03:35 AM
hımm acaba youtube dekı qıbımı yuklenır ..qınede tesekkür ederim cok saoll...
|
Yardımcı olurmusunuz ???
|
|
10-02-2007, Saat: 03:35 AM
hımm acaba youtube dekı qıbımı yuklenır ..qınede tesekkür ederim cok saoll...
10-02-2007, Saat: 03:36 AM
Firari Fırtına Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Haklısın erkekler koysun , sanırım sen beni erkek sandın ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
10-02-2007, Saat: 03:38 AM
ne yaw üstüme gelmeyin ben erkeksin die bisemi dedim Hayrr
sadece kizlarin koymasi tuhafima gidio dedim okadar alla alla nie yanlis anlionuz ki hIhhhh
10-02-2007, Saat: 03:38 AM
yharenn Adlı Kullanıcıdan Alıntı: ![]() ![]() ![]() Neden güldün ![]() ![]()
10-02-2007, Saat: 03:39 AM
PemBe Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ne yaw üstüme gelmeyin ben erkeksin die bisemi dedim Hayrr Haklısın kız , biz kızların resim koyması hoş değil ![]()
10-02-2007, Saat: 03:40 AM
http://www.duygusuz.com/forum/showth...eme-42699.html
buldum kiz burdan ekliye bilirsin ac bak ogren iyice
10-02-2007, Saat: 03:41 AM
Firari Fırtına Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Haklısın kız , biz kızların resim koyması hoş değil BenCede ayiptir söyLemesi sözüm mecListen disarida kendilerini sergiler gibi ne o Oyle gecende beni gaza getiriodular koy diede koyamam ben ya ... her resim koyana yorum yapiomya zorlarina gitmis onlarda bana yapcak çakallar
10-02-2007, Saat: 03:43 AM
PemBe Adlı Kullanıcıdan Alıntı:BenCede ayiptir söyLemesi sözüm mecListen disarida kendilerini sergiler gibi ne o Oyle gecende beni gaza getiriodular koy diede koyamam ben ya ... her resim koyana yorum yapiomya zorlarina gitmis onlarda bana yapcak çakallar Haklısın valla kız ![]() ![]() Resim koymakda neymiş ...![]()
10-02-2007, Saat: 03:45 AM
Yaaaaa sen nie bukadar cok güluyon kesin birsey var bunda
10-02-2007, Saat: 03:45 AM
yaa ama bende resım koydumm ...
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Biri bana yardimci Olur mu ? | ѕαкℓı@мѕı@η | 10 | 2,603 |
10-05-2008, Saat: 08:51 AM Son Yorum: Leader |
|
| lütfen yardımcı olun | *Asİ-yÜrEk* | 5 | 1,074 |
02-03-2008, Saat: 03:56 PM Son Yorum: *Asİ-yÜrEk* |
|
| ben nickimi(*-*asli50*-*)yi değiştirmk istiyorum yardımcı olur musunuz???* | Shimariq_Shey | 5 | 1,429 |
04-23-2007, Saat: 02:13 PM Son Yorum: MorciveT |
|
| yardımcı olurmusunuz | yasemin1 | 5 | 1,071 |
04-21-2007, Saat: 11:21 AM Son Yorum: PrinceSs |
|