11-18-2007, Saat: 03:51 PM
onlar istedikleri taraftan anlıolar
yasin takma yaw :S
yasin takma yaw :S
|
Forumda oluşan sorun
|
|
11-18-2007, Saat: 03:51 PM
onlar istedikleri taraftan anlıolar
yasin takma yaw :S
11-18-2007, Saat: 03:53 PM
melıke cok gusel laf soledın
11-18-2007, Saat: 04:33 PM
tşk ederim n demek
11-18-2007, Saat: 04:41 PM
rıca ederım jnm
![]()
11-18-2007, Saat: 11:32 PM
cilghin Adlı Kullanıcıdan Alıntı:onlar istedikleri taraftan anlıolarEn azından anlamak gibi bir özelliğimiz varmış sizinde dediğiniz gibi ama üzülüyorum ben sizde onu göremedim:S
11-18-2007, Saat: 11:34 PM
xsearchgirl Adlı Kullanıcıdan Alıntı:melıke cok gusel laf soledın Size gelince hangi konuda neyi destekleyeceğinize bile karar veremiyorsunuz sadece birşeyi destekleyeyimde gerisi önemli değil havası gülmekte haklısınız çünkü ancak komik oluyorsunuz...
11-18-2007, Saat: 11:59 PM
aga bıde bana sıvrı dıllı dıyolar ama, sen varken konusmıcam artık ben
![]() yada senle tartısmaya gırmıcem. hüsrâna ugrayıpta şÃ¢nımı lekelemek istemem ![]() senleyım aga.
11-19-2007, Saat: 12:54 AM
niye sildiniz ya ben eski msj lara konulara bakıyordum
11-19-2007, Saat: 01:02 AM
Ilk sayfada gerekli aciklama yapildi (;..
11-19-2007, Saat: 09:34 AM
nese yha sağLık oLsnn artıkkk bunda şükür ..
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|