12-26-2007, Saat: 06:49 PM
canat Adlı Kullanıcıdan Alıntı:kontrol paneline girip seni forumdan uzaklaştırdığımız zaman otomatik olarak banned yazıyorcanın çekiyse yap
istersen yapalım sen bilirsin yani![]()

ama yetkini aşar sanırım:yikildim:
|
banned
|
|
12-26-2007, Saat: 06:49 PM
canat Adlı Kullanıcıdan Alıntı:kontrol paneline girip seni forumdan uzaklaştırdığımız zaman otomatik olarak banned yazıyorcanın çekiyse yap ![]() ama yetkini aşar sanırım:yikildim:
12-27-2007, Saat: 10:03 AM
MaNeSiA Adlı Kullanıcıdan Alıntı:canın çekiyse yap yetkisi olanları tanıyorum ama nbr ![]() ![]() ![]()
12-27-2007, Saat: 10:28 AM
MaNeSiA Adlı Kullanıcıdan Alıntı:bu kdrmı yani Nedeni , Sen gibi bir yüreği banned görmek istemiyorum ... O kadar ... Yetmezmi ...?? Sevg ...
12-27-2007, Saat: 10:50 AM
yahu ne uğraşıyonuz banned edin bitsin gitsin
12-27-2007, Saat: 01:09 PM
en başında oraya kendi isminiz dısında bişey yazılamayacagı bildirilmişti.kimseye yapılmayacak olan bu isteği sana da yapamıoruz asya
![]() anlayışın için şimdiden teşekkürler!
12-27-2007, Saat: 01:10 PM
Firari Fırtına Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Nedeni , ![]() tmm olsun bakalım ![]() o zmn beni admin yap:yikildim:
12-27-2007, Saat: 01:10 PM
..TuuCe.. Adlı Kullanıcıdan Alıntı:en başında oraya kendi isminiz dısında bişey yazılamayacagı bildirilmişti.kimseye yapılmayacak olan bu isteği sana da yapamıoruz asyabazılarında yazıo ama
12-27-2007, Saat: 01:16 PM
bazıları dediklerin kim?firari fırtına mı?
12-27-2007, Saat: 01:22 PM
o yönetici
![]() isim vermicem çünkü bakmadım ![]() admin yapın olsun bitisin işte
12-27-2007, Saat: 01:24 PM
okk o zaman konu kapamıstır umarımm
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|