01-30-2008, Saat: 09:09 PM
İsteğiniz olumsuzdur.
|
ufak bi riCam oLuCak
|
|
01-30-2008, Saat: 09:09 PM
İsteğiniz olumsuzdur.
01-30-2008, Saat: 09:10 PM
neden ? bi neden sunmaniz gerekli ama :'(
01-30-2008, Saat: 09:13 PM
nedeni benim
![]() ben sana açıklamıştım özelden ama ilgilenmediniz
01-30-2008, Saat: 09:22 PM
Ezgi, burda sadece sen yoksun, binlerce üye var ve hepsinin rengini teker teker değiştiremeyiz. Herkes nasıl bizim dostumuz ise herkes bizim gözümüzde eşittir. Kimseye ayrıcalık tanınmaz; bazı istisna durumlar haricinde.
Nedir bu istisna durumlar dersen : *Forumdaki yarışmalarda birinci olan adaylar, *Uzun zamandır bizimle olan üyelere sadıklık ödülleri, *Verilen görevleri yerine getirmede başarılı olan yöneticiler, *Forum üyeleri ile çok iyi ve güzel bir biçimde dialog kurup, yardım eden üyelere verilecek haklar vb. durumlar bizim için istisnadır.
01-30-2008, Saat: 10:42 PM
bende Sarı-Laci isterdim
01-30-2008, Saat: 11:50 PM
pekala artik siz yonetimden hic bir talebim yok afedersiniz demekki
*Uzun zamandır bizimle olan üyelere sadıklık ödülleri, biz bu kategoriye bile giremiyoruz o halde hic bir sozum yok ve mumkunse konunun tamamen silinmesini istiyorum zaten sadece bir ricaydi ki biz ayrimcilik yada istisnalik soz konusu olsun istemedik sadece oyle olsa mutlu olacaktik !
01-31-2008, Saat: 12:46 AM
vayy be bu ricamizda gerceklesmedi ... neyse saqLik oLsn
zaten serside istemiomus
01-31-2008, Saat: 12:53 AM
bence sıyah en guzelı erkegı temsıl eden bır renk
01-31-2008, Saat: 12:54 AM
ama dedigin gibi erkegi biz erkek deiliz
01-31-2008, Saat: 12:55 AM
MorciveT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:İsteğiniz olumsuzdur. i$te vuruLdugum an
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Ufak Bir Ricadır | EndLess | 10 | 2,184 |
08-11-2009, Saat: 12:40 AM Son Yorum: _AL0n3_ |
|
| Bu da benim ricam .. | cihan_ts.61 | 8 | 1,453 |
07-11-2009, Saat: 02:39 AM Son Yorum: cihan_ts.61 |
|
| Ufak bir rica... | bluekaos | 1 | 926 |
04-07-2009, Saat: 04:28 PM Son Yorum: CaNaT |
|
| Ufak Bir İsteğim. | нüzüηçiçÑ”ği | 6 | 1,285 |
09-18-2008, Saat: 05:04 PM Son Yorum: нüzüηçiçÑ”ği |
|
| Tüm Forum Üyelerinden Ricam ... | Firari Fırtına | 15 | 2,615 |
08-11-2008, Saat: 03:43 AM Son Yorum: Firari Fırtına |
|