×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
yönetime
#21
Pemße naßSınLaR Big Grin ßanLanSın mı Big Grin
Âh be.
Ara
Cevapla
#22
Eee istio napaLim yani yazik hiç bi istegi olmuo beLLi bole olmasini istio mutlu etmek lazim bence yani Big Grin
Ara
Cevapla
#23
PemBe Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Ni€ bu arkadasimizin hiç bir istedigi yerine getiriLmior ya ben onun adina çok uzuluyorum :S


seni mi kırcaklar yani şikayette bulun 2 dakika içinde can_askerim yokyikildim.gif:D
Ara
Cevapla
#24
can_askerim Adlı Kullanıcıdan Alıntı:seni mi kırcaklar yani şikayette bulun 2 dakika içinde can_askerim yokyikildim.gif:D

yOoo ben sendn sikayetci deilimki merak etme sikayetci veya rahatsiz olsam solerim Wink Demek istedigim haNi madem cok istion yerine getirsinlerde sende er muradina bi kaç gundur gitmeyi fln istedin olmadi son istegindir belki bu die yerine gelmesini istedim tamamen senin acindn Wink Big Grin
Ara
Cevapla
#25
ßu ne inCe dü$ünCeBig Grin pemßem göZLerimi ya$arTTınBig Grin
Âh be.
Ara
Cevapla
#26
Ya bir ara böyle bir isteğim vardı fakat 4 kişi çok sevdiğim kişilke istemedi vazgeçtim bende.PeMBe
Ara
Cevapla
#27
T$k ederim Pckom Napiim hersey sizin mutlulugunuz için Big Grin
Ara
Cevapla
#28
can_askerim Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Ya bir ara böyle bir isteğim vardı fakat 4 kişi çok sevdiğim kişilke istemedi vazgeçtim bende.

Ha yani artik BanLAnmak istemion dogrumu anlamasim?
Ara
Cevapla
#29
Maşallah çok süper bir anlayış tarzın var.
Ara
Cevapla
#30
can_askerim Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Maşallah çok süper bir anlayış tarzın var.

DaLGa gecer gibi ne cvp verion be biz burda bIseyi acikLiga getirmeye calisioruz aLLa aLLa ya nebiliyim ben kocaman insansin kendin, kendin için dogru karari veremionda insanlarin demesiylemi hareket edion neyse ya banane sanki
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Sayın Yönetime. *Asİ-yÜrEk* 29 3,011 05-14-2008, Saat: 09:38 PM
Son Yorum: MaNeSiA



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi