03-22-2008, Saat: 12:43 AM
Mesut Abi Begenmene Sevindim Bencede Süper ya gercekten taktim yok hem biraz komedi olsun gibi eglence olsun gibi gülelim diye actim yoksa ne yerse yesin benden uzak olsunda
bide ayni fikirde olduna sevindim

bide ayni fikirde olduna sevindim
Uzarda uzar.