×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
sil
#21
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:yaw yeni üye oLduqunda teRazin oLuoR Big Grin Sora Sewiyeye qeCioSun 1.Sewieden Sora teraZi kayßoLuo Big Grin((yetkiLiLer hariC daßiBig Grin iStiSnaLar kaidei ßozmaZTongue))

LeLeeey ßi ZamanLar ßizim de TerazimiZ wardı:yikildim:

tLqA Aßiye SöLedik O kadarBig Grin Ama ßu AraLar i$Leri yOqunmu$ iLqiLenemiO qaRißimBig Grin
:yikildim::yikildim::yikildim::yikildim:

Tşk ederim Pckopat Açıklaman için ama leleyde koptum vallahi Big Grin
Ara
Cevapla
#22
Hala rep bekliyorum , deneme amaçlı yani SmileSmile

Rep verinde çalışıyomu .çalışmıyomu bakalım SmileSmileSmile
Ara
Cevapla
#23
Abim Denedim oluyormuş Smile SmileSmile
Ara
Cevapla
#24
Hımmm ... tamamadır gördüm SmileSmile
Ara
Cevapla
#25
Yorgun Yürek Adlı Kullanıcıdan Alıntı::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim:

Tşk ederim Pckopat Açıklaman için ama leleyde koptum vallahi Big Grin
RiCa €deRim fm:tolga:

aCıkLamam i$e yaRadıySa ne mutLu ßanaCool Big GrinBig Grin
Âh be.
Ara
Cevapla
#26
aaa ßenm vaR mı yok mu ? ßenmkide çaLışıO mu ÇalıŞmıo mu ßi dne$enizee ßenmkinidé Smile
Ara
Cevapla
#27
chatlaq Adlı Kullanıcıdan Alıntı:aaa ßenm vaR mı yok mu ? ßenmkide çaLışıO mu ÇalıŞmıo mu ßi dne$enizee ßenmkinidé Smile
yOk Big Grin
Âh be.
Ara
Cevapla
#28
Nié yhaaa Sad

























=P







Ara
Cevapla
#29
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:RiCa €deRim fm:tolga:

aCıkLamam i$e yaRadıySa ne mutLu ßanaCool Big GrinBig Grin
Yaradı yaramasına da ne olacak acaba bizim teraziler Tongue
Ara
Cevapla
#30
chatlaq Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Nié yhaaa Sad

























=P
Üzülme Duygucum İnş.bizimde teraziler olacak Smile
Ara
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: