×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
bana tip tip æakan erkekLere uyuz oLuyorum....:D
#21
Konuyu Acan Içindi Arkadaşim
Ara
Cevapla
#22
tmm o zaman Smile ama onada hak vermek lazım istermez baktıklarını farkediordur bu yüzden onunda onlara baktığı anlamına gelmez sanırım tabi bu benim düşüncem
Ara
Cevapla
#23
tmm beraber katiL oLaLım barbieBig Grin

ya ben sadece babamve amcam yaşındki adamLarın tip tip bakmasına sinir oLuyoum gökhan

asya onLara bakmıyorum ama tam kapıdan girince gözüküyo hem sen bakmasanda ben aLıyorum onLarın baktıkLarını tam yanıma geLiyoLar bide sıkıştırmak için:S
ya genç oLsa neyse ama bunLar evLi adamLar ne bakarLar genç kızLara hiç utanma yok ya:SBig Grin
Ara
Cevapla
#24
GençLer bakabilirii yaniiBig GrinBig Grin Yok ben kesin tek başıma hapisaneler düşücemBig Grin korkum orda kimsenn sahip çıkmamasııBig Grin yoksa coktan katil olmuştum :kizgin:
Hapisanenn ağası ben olcam ve Deniz sölim baştanBig Grin
Ara
Cevapla
#25
_BaRbİe_ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:GençLer bakabilirii yaniiBig GrinBig Grin Yok ben kesin tek başıma hapisaneler düşücemBig Grin korkum orda kimsenn sahip çıkmamasııBig Grin yoksa coktan katil olmuştum :kizgin:
Hapisanenn ağası ben olcam ve Deniz sölim baştanBig Grin


ayıpsın barbiem ben ne güne druorum ben sana sahip çıkarım hep destek tam destek Big Grin
Ara
Cevapla
#26
evet şekerim gençLer bakabilir ama karizmatik oLan gençLer diğerLerini defoL gitsinLerBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin birlikte öLdürüz kız merak etmeBig GrinBig GrinBig Grin
ya o hapisanede ağa varsa kızBig Grin
Ara
Cevapla
#27
Koğuşu ikiye ayırırım heaa Big Grin Beni yağla balla beslerler satenn Irz düşmannarını öldürcemBig Grin
Saol abii hep destek tam destekBig Grin
Ara
Cevapla
#28
öLe yapapaLım bakaLımBig GrinBig GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#29
Taaamm yapp bakalımBig Grin
Ara
Cevapla
#30
aynen bende uyuss oluorumBig GrinBig Grin
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  iş yerindekilerine uyuz oluyorum:) €stapitipiti 11 2,102 04-13-2022, Saat: 05:18 AM
Son Yorum: wildfang
  Vatanımız için canını feda eden şehitlerimize duyarsız olan gençliğe UYUZ oluyorum PaPaTYa_PReNSeS 6 1,404 04-12-2022, Saat: 12:08 AM
Son Yorum: wildfang
  Adimin Kullanilmasina çok çok Uyuz Oluyorum senem albayrak 9 1,713 04-08-2022, Saat: 02:48 PM
Son Yorum: wildfang
  hem gıcık, hem uyuz, hemde deli oluyorum... gaye sultan 5 1,656 04-07-2022, Saat: 01:03 AM
Son Yorum: wildfang
  ya bak giderayak uyuz oldum bilgeis 4 1,361 04-06-2022, Saat: 09:54 AM
Son Yorum: wildfang



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi