05-14-2008, Saat: 06:53 PM
De qet 

:


:|
Sayın Yönetime.
|
|
05-14-2008, Saat: 06:53 PM
De qet
![]() ![]() :
05-14-2008, Saat: 08:57 PM
Çokmu şey istedim acaba.
05-14-2008, Saat: 09:07 PM
Arkadaşlar, moderatöre şu durumda ihtiyacımız yok. Nedeni kendini bilen arkadaşlarımız var. Moderatör ihtiyacımız olduğunda, konuya bakıp ve o konu ile alakalı kişilere gerekli teklifi biz yapıyoruz. Yani forumdaki davranışınız bu konuda çok önemli.
İlginiz için teşekkürler.
05-14-2008, Saat: 09:18 PM
ya morci admin paneline girdiğin bi ara beni admin yapıversene
05-14-2008, Saat: 09:19 PM
Neyse tamam ben gerekli cevabı aldım mademki gerek yok bende vazgeçerim elimden başka birşey gelmez nasıl olsa.
05-14-2008, Saat: 09:23 PM
ben hala vezgeçmedim
bi gün admin olucam :yikildim:
05-14-2008, Saat: 09:28 PM
MaNeSiA Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ben hala vezgeçmedim Zannetmiyorum
05-14-2008, Saat: 09:29 PM
ben zannediorm
05-14-2008, Saat: 09:35 PM
MaNeSiA Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ben zannediorm ASYA gel vazgeç bu sevdadan senin istediğini yapabilirler ama ne zaman bilemem.
05-14-2008, Saat: 09:38 PM
umut fakirin ekmeği ben o hayalle yaşıcam
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Sayın Yönetim. | deli yürek | 5 | 1,332 |
05-10-2009, Saat: 02:51 AM Son Yorum: MorciveT |
|
| Sayın Yönetim | adyge55 | 8 | 1,557 |
03-11-2009, Saat: 11:06 AM Son Yorum: adyge55 |
|
| Sayın BeRAtS | sunurk | 6 | 1,323 |
11-19-2008, Saat: 09:12 PM Son Yorum: Leader |
|
| katliamsız başlık: çok çok sayın yönetim | WagNeR | 6 | 1,195 |
08-01-2008, Saat: 08:03 PM Son Yorum: MaNeSiA |
|
| Very very sayın yönetim | WagNeR | 22 | 2,603 |
08-01-2008, Saat: 07:38 PM Son Yorum: Leader |
|