05-18-2008, Saat: 06:27 PM
$imdi 1 CaRpCam
Âh be.
|
"O da 1$ey mi.."
|
|
05-18-2008, Saat: 06:28 PM
oda bısye mı dedem ıyı carpardı hea..
![]() ![]()
05-19-2008, Saat: 11:41 PM
Serseri127 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:oda bısye mı dedem ıyı carpardı hea.. ![]() : hay allahim yarabim![]() ![]() ::yikildim:
05-20-2008, Saat: 09:19 AM
ya sorma pckom haklısın oda bişeymi bikeresinde ben
arkası yarın
05-20-2008, Saat: 11:35 AM
o deilde pckom nasıl olucak o katliam nükleer bombamı atıcan foruma
05-20-2008, Saat: 11:48 AM
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:$$$$ katLiam yaßdıRmaın ßana:kizgin: Yapsan nolcak
05-20-2008, Saat: 11:59 AM
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:neden omaSn o zaman o bişey deilde o iiliği yaparmısın bize
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|