×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
"O da 1$ey mi.."
#21
$imdi 1 CaRpCamBig Grin
Âh be.
Ara
Cevapla
#22
oda bısye mı dedem ıyı carpardı hea..Big GrinBig GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#23
Serseri127 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:oda bısye mı dedem ıyı carpardı hea..Big GrinBig GrinBig Grin
Big GrinBig Grin: hay allahim yarabimBig GrinBig GrinBig Grin::yikildim:
Ara
Cevapla
#24
ya sorma pckom haklısın oda bişeymi bikeresinde ben Big Grin arkası yarın Big Grin
Ara
Cevapla
#25
$$$$ katLiam yaßdıRmaın ßana:kizgin:


Big GrinBig Grin
Âh be.
Ara
Cevapla
#26
o deilde pckom nasıl olucak o katliam nükleer bombamı atıcan foruma Big Grin
Ara
Cevapla
#27
neden omaSnBig GrinBig Grin
Âh be.
Ara
Cevapla
#28
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:$$$$ katLiam yaßdıRmaın ßana:kizgin:


Big GrinBig Grin

Yapsan nolcak Big Grin
Cevapla
#29
a$k oSn Sad
Âh be.
Ara
Cevapla
#30
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:neden omaSnBig GrinBig Grin


o zaman o bişey deilde o iiliği yaparmısın bize Big Grin
Ara
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: