×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Simla, iyiki doğdun ..
#21
_BaRbİe_ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Yüreğinden gelen o gülücükler hiç eksik olmasın yüzünden..Smile İyi ki doğdun bitanem iyi ki varsın..Smile İyi ki tanımışım seni..SmileSmileSmile Seni çok seviyoruuuuuuuuuuummmmm...Smile Daha birlikte nice mutlu senelere...(Konuyu ben açıcaktım ama kısmet olmadı Smile )
canım fıstığım benimmmm,kardeşimmm,barbiemmm ben de seni çok sevioruumm.teşekkür ederimSmile
duygusuzda başıma gelen en güzel şeylerden birisin sen. Smile Smile Smile muckss
Ara
Cevapla
#22
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:NiCe mutLu yıLLaRa..Cool
teşekkür ederim tatlım.mucks Smile
Ara
Cevapla
#23
diadora Adlı Kullanıcıdan Alıntı:yeni yasında mutluluk hep seni kovalasın..Big GrinBig Grin

artık mutlu olmaktan sıkıl ii mi..D:Big Grin
amiiinn amiinnn Big Grin ne güzel bi dilek bu böyleBig Grin
teşekkür ederim güzel dileklerin içinSmile
Ara
Cevapla
#24
simla Adlı Kullanıcıdan Alıntı:canım fıstığım benimmmm,kardeşimmm,barbiemmm ben de seni çok sevioruumm.teşekkür ederimSmile
duygusuzda başıma gelen en güzel şeylerden birisin sen. Smile Smile Smile muckss


Aynı şeleri hissetmişiz..düşünmüşüz demek ki..SmileSmile Ne kadar güzel..SmileSmile İyi ki doğduuuuuuuuuuuuuunnnn..SmileSmile
Ara
Cevapla
#25
rüzgargülü Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Doğum Günün KutLu oLsunnn.. Nice MutLu seneLere..SmileSmileSmile
sağolasın canım çok teşekkürSmile öptüm seni de çokcana Smile
Ara
Cevapla
#26
_BaRbİe_ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Aynı şeleri hissetmişiz..düşünmüşüz demek ki..SmileSmile Ne kadar güzel..SmileSmile İyi ki doğduuuuuuuuuuuuuunnnn..SmileSmile

evet kalplerimiz hep bir zaten bi ömür boyu böyle olması dileğiyle canım benimmSmile
Ara
Cevapla
#27
simla Adlı Kullanıcıdan Alıntı:evet kalplerimiz hep bir zaten bi ömür boyu böyle olması dileğiyle canım benimmSmile

İnşallah ablaların bitanesi..SmileSmile
Ara
Cevapla
#28
2.jpg[url=javascript:hidebutterfly()]heart.gif[/url]

1152187764d24cw5.jpg

Iyiki Dogdun SimlacimSmile
Iyiki Varsin Nice Mutlu Senelere Ailenlen Huzurlu Mutlu Saglikli YillaraSmile
Kusura Bakma Biraz Gec Oldu Belki Ama Görmedim KonuyuSmile
Hersey Gönlünce OlsunSmile
Ara
Cevapla
#29
nice yıllara (:
Ara
Cevapla
#30
Mutlu Yıllar SimLa AbLa (:
Alllah Her İStediqini VerSin İn$. :tolga:
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  İyiki doğdun ONAÇ Xesar 8 1,729 02-03-2014, Saat: 07:08 PM
Son Yorum: onaç
  İyi ki Doğdun HİSTORY :) (25.03) ZencefiL 10 1,842 03-28-2012, Saat: 12:00 PM
Son Yorum: history
  İyi ki Doğdun MaSaL CaNaT 6 1,636 12-29-2011, Saat: 10:44 PM
Son Yorum: eRCi
  İyiki doğdun MAvişben :D ZencefiL 15 2,454 06-11-2011, Saat: 12:11 AM
Son Yorum: acemhe
  iyiki doğdun Leader sıla 9 1,953 05-26-2011, Saat: 10:01 AM
Son Yorum: sıla



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi