08-06-2008, Saat: 01:31 AM
ѕqρα кJмя Adlı Kullanıcıdan Alıntı:banaysa bu,yha sn nie herşei üstüne alınıon??sana demedim..bulaşmıorm ki sna..
espri yaparkén gülerim ben!
bana bulaşmaktan vazgeç,bulaşanların sonu ortada (:
|
Geri z.... adam
|
|
08-06-2008, Saat: 01:31 AM
ѕqρα кJмя Adlı Kullanıcıdan Alıntı:banaysa bu,yha sn nie herşei üstüne alınıon??sana demedim..bulaşmıorm ki sna..
08-06-2008, Saat: 01:33 AM
ikinizle de brşalm bnce...küs küs gtmeim..
08-06-2008, Saat: 01:34 AM
küsen kim (= canımsın
08-06-2008, Saat: 01:36 AM
baby:k:....saoll
08-06-2008, Saat: 01:45 AM
nry8 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:yha sn nie herşei üstüne alınıon??sana demedim..bulaşmıorm ki sna.. herşeyi mi? başka ne alındım üstüme? benim mesajımdan sonra yazınca,kendime sandım bana değilse de kusura bakma!. + küsen y0kta,bana laf s0kmaktan(!) veya laf s0kmak için uğraşmaktan vazgeç. İlk kez yapmıyosun bunu
08-06-2008, Saat: 01:51 AM
özür dilerimm...bidaha olmaz:S
08-07-2008, Saat: 11:31 PM
konum gene dağılmış
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|