08-13-2008, Saat: 10:50 AM
ben 2.sınıftayken helvacıoğlu fülütler 1 milyondu..şimdi de 1 milyon
ben sana vereyim istiyosan bende yamaha wr
ben sana vereyim istiyosan bende yamaha wr
|
helvacıoqlu
|
|
08-13-2008, Saat: 10:50 AM
ben 2.sınıftayken helvacıoğlu fülütler 1 milyondu..şimdi de 1 milyon
ben sana vereyim istiyosan bende yamaha wr
08-14-2008, Saat: 03:52 AM
Marka fülüt mü istemişti... Yok ya deseydin, madem o kadar biliyorsun sen bana al deseydin. Madem eğitimde marka fülüt geçerli, söyle devlete o versin deseydin... Saçmalamışlar.
08-14-2008, Saat: 03:56 AM
boşversene lahın bi fülütü işte xD takma kafana..
08-14-2008, Saat: 07:32 PM
Farklı Liman Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Marka fülüt mü istemişti... Yok ya deseydin, madem o kadar biliyorsun sen bana al deseydin. Madem eğitimde marka fülüt geçerli, söyle devlete o versin deseydin... Saçmalamışlar. h0camıss artıstttır azıcık ![]() hüsyin uğurLu olur kendileri kaset filan çıkarmıss klipler fln ![]() ![]() ![]() almayanı dersten atıorr
08-15-2008, Saat: 05:02 AM
yemişim uğrunu
..bırak ya hocaya da sınıfça dalın siz:yikildim:
08-15-2008, Saat: 05:47 AM
sınıfımısda h0camısın nacizhane şarkıLarını dinLi0r janım
![]()
08-15-2008, Saat: 05:49 AM
Güzel kardeşim, dersten attığı zaman müdüre git... Müdür de kızarsa Milli Eğitim Bakanlığına. Bak bakalım onların başına neler geliyor. Belki sen alabilirsin, paran vardır... Başka insanları düşünsene...!
08-31-2008, Saat: 01:59 AM
çulsuuzum bebişim ben gelicem o adamı tırnaklıcam....
uyuzuntuı oldum bu ne be ne biçim bi insan![]() gelll nuriyee beni tırnaklaa tırnakla ki suratımdan kanlar aksın diye çaarıoo resmen:S
09-15-2008, Saat: 01:38 AM
tırnakLa kıs:yikildim::yikildim::yikildim:
09-20-2008, Saat: 12:37 AM
cok mu pahaLı bi flut yaw tekrr aLamazmsn bu kdr probLem yapıysn kız
![]() Bnmkide heLvacıoqlu 5 ytL ye kırtasieLerde satıLıo.. |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|