×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ѕєνgι кєℓєвєğιм " ѕαкℓı&#108
#21
*Asİ-yÜrEk* Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Feda olsun gönderirim tabii neden olmasın.


Isterim valla zaten .. Smile
Ara
Cevapla
#22
bebekımmmmmmmmmmmmmmmm ıyıkııııııııı dogdunnnnnnn uyyyyyyyy kıyamm sana yaa Smile

ASKINIZZZ HEPPP DAIMMM OLSUN Wink mujuksss
Ara
Cevapla
#23
çilekli cuklat Adlı Kullanıcıdan Alıntı:bebekımmmmmmmmmmmmmmmm ıyıkııııııııı dogdunnnnnnn uyyyyyyyy kıyamm sana yaa Smile

ASKINIZZZ HEPPP DAIMMM OLSUN Wink mujuksss

Aminnn .. :o

Tesekkür ederim çikolata'm sizlerde iyi ki varsiniz .. Smile
Ara
Cevapla
#24
dogum gunun kutlu olsun =)

nice yıllara...
Ara
Cevapla
#25
Çok geç kalmadık inşallah .. Smile

Doğum günün kutlu olsn Smile
Ara
Cevapla
#26
Canım benim geç gördüm kusuruma bakma .Smile
Sevdiklerinle nice mutlu yıllar geçirmeni dilerim.
Doğum Günün Kutlu Olsun .
SmileSmileSmile
Ara
Cevapla
#27
Nice Yıllara sakLımsın, iyi ki doğdun... Ailenle sevdiklerinle beraber uzun ve huzurlu bir ömür dilerim canım... love.gif



Bu pastada benden bigsmile.gif


39a67de2f3a8745f0b5578763467e64b.jpg
Ara
Cevapla
#28
geç oLdu sanırım ama neysee Tongue
doqum qünün kutLu oLsun sakLımsın nice yıLLara (:
Ara
Cevapla
#29
Tutkum & Caramel ..

Geç oldu ama neyse Confusedmiley17:

Iyi ve guzel dilekleriniz için çok tsk ederim Rabbim kimseyi sevdiklerinden ayirmasin ..
Ara
Cevapla
#30
Bence de biraz geç oLdu ama :$

Nice yıLLara (:
Ara
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi