10-31-2008, Saat: 12:48 AM
*Asİ-yÜrEk* Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Feda olsun gönderirim tabii neden olmasın.
Isterim valla zaten ..
|
ѕєνgι кєℓєвєğιм " ѕαкℓıl
|
|
10-31-2008, Saat: 12:48 AM
*Asİ-yÜrEk* Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Feda olsun gönderirim tabii neden olmasın. Isterim valla zaten ..
10-31-2008, Saat: 12:57 AM
bebekımmmmmmmmmmmmmmmm ıyıkııııııııı dogdunnnnnnn uyyyyyyyy kıyamm sana yaa
![]() ASKINIZZZ HEPPP DAIMMM OLSUN mujuksss
10-31-2008, Saat: 01:03 AM
çilekli cuklat Adlı Kullanıcıdan Alıntı:bebekımmmmmmmmmmmmmmmm ıyıkııııııııı dogdunnnnnnn uyyyyyyyy kıyamm sana yaa Aminnn .. :o Tesekkür ederim çikolata'm sizlerde iyi ki varsiniz ..
10-31-2008, Saat: 07:39 AM
dogum gunun kutlu olsun =)
nice yıllara...
11-01-2008, Saat: 09:14 PM
Çok geç kalmadık inşallah ..
Doğum günün kutlu olsn
11-03-2008, Saat: 10:23 AM
Canım benim geç gördüm kusuruma bakma .
![]() Sevdiklerinle nice mutlu yıllar geçirmeni dilerim. Doğum Günün Kutlu Olsun . ![]() ![]()
11-04-2008, Saat: 04:12 AM
11-04-2008, Saat: 04:18 AM
geç oLdu sanırım ama neysee
![]() doqum qünün kutLu oLsun sakLımsın nice yıLLara (:
11-04-2008, Saat: 04:18 AM
Tutkum & Caramel ..
Geç oldu ama neyse miley17: Iyi ve guzel dilekleriniz için çok tsk ederim Rabbim kimseyi sevdiklerinden ayirmasin ..
11-04-2008, Saat: 04:19 AM
Bence de biraz geç oLdu ama :$
Nice yıLLara (: |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|