10-31-2008, Saat: 12:39 AM
avea ise ben atarım.
|
anlamıoo bunlar benı yaaaaaaa :(
|
|
10-31-2008, Saat: 12:39 AM
avea ise ben atarım.
10-31-2008, Saat: 12:40 AM
*Asİ-yÜrEk* Adlı Kullanıcıdan Alıntı:avea ise ben atarım. edd o hattanım kontrmu atcan
10-31-2008, Saat: 12:41 AM
İstersen atarım neden olmasın.
10-31-2008, Saat: 12:50 AM
saol husoooo yaa ama yokkk bn alcamm janım yaa
10-31-2008, Saat: 12:52 AM
İstersen atarım GÜLAY önemli olan kalbin zenginliği değilmi zaten istedikten sonra neden atmayayım.
10-31-2008, Saat: 12:54 AM
saol husocumm ya (:
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Beni Ara Diyenlere Ve Sonra Telefonu Acmayanlara Uyuz Oluyorumm | BiRiciGim | 8 | 1,190 |
02-15-2008, Saat: 11:19 PM Son Yorum: BiRiciGim |
|