11-10-2010, Saat: 02:19 PM
Eger aç ve kimsesiz bir köpegi alıp bakar ve rahata kavusturursanız sizi ısırmaz. Insan ve köpek arasındaki temel fark budur.
|
Kafanızın Içinde
|
|
11-10-2010, Saat: 02:19 PM
Eger aç ve kimsesiz bir köpegi alıp bakar ve rahata kavusturursanız sizi ısırmaz. Insan ve köpek arasındaki temel fark budur.
11-10-2010, Saat: 02:21 PM
ASK köprü kurmaktır. Insanlar köprü kuracaklarına duvar ördükleri için yalnız kalırlar.
11-10-2010, Saat: 02:28 PM
Yemek koyulurken, "bu kadar yeter" dedikten sonra mutlaka bir kasık daha yemek koyan kisiye "anne" denir.Ve o herseye degerdir.
11-11-2010, Saat: 03:22 PM
Yalnızlık, yanlıslıgın ilk adımıdır
11-11-2010, Saat: 03:31 PM
Insan gülümseyis ile gözyası arasında gidip gelen bir sarkaçtır.
11-11-2010, Saat: 03:33 PM
Tanrı beni yandaslarımdan korusun; ben kendimi düsmanlarımdan nasılsa koruyabilirim.
11-11-2010, Saat: 03:35 PM
"Iyi bir insan olmak" ile "iyi bir yurttas olmak" asla ayni sey degildir.
11-11-2010, Saat: 03:36 PM
Sehir halkın hep birlikte yalnız kaldıgı ortamdır.
11-11-2010, Saat: 03:38 PM
Herkes cennete gitmek ister ama kimse ölmek istemez.
11-11-2010, Saat: 03:41 PM
Bir seyin haklı oldugunu bildigin halde o seyden yana çıkmazsan korkaksın demektir.
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|