×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
pckopatın doğum günü partisine hoşgeldinizz:):)
aßi farkında mıSın Sen ߀nden daha Chok güLmeye ßaShLadın :yikildim:
Âh be.
Ara
Cevapla
gecelerin efendisi Adlı Kullanıcıdan Alıntı:kısssss bu kimeydii şinçikkk ortalığı ateşe vermeeeee sakınnnn

bide itfaiyee çaırmayalımm soraaaaaa:yikildim: :yikildim:
ya kime olcak hığriye ye adı o olmuş ben beğenmedim janım ama ya:hihi orda deniz varya atilla söndürü veririz hemen ya :yikildim: ortalığı ayağa kaldırma partideyiz şimdi herkes kaçacak:yikildim: :yikildim: kalırsın tekbaşına sonra:yikildim: :yikildim:
Ara
Cevapla
gecelerin efendisi Adlı Kullanıcıdan Alıntı:vaalla bende senin isminden kokuyommm o nee yaff öleee zenabinn :yikildim:

aklıma zebaniler geliyoo vallaa:yikildim:
gelsana güsel bi isim bulakkkk kısssssss şemşimeee olsun adınnn hem kolayyyyyy:yikildim: :yikildim:
:yikildim: :yikildim: :yikildim: eee bende wampirim abicim zebanilerle pek uzak sayılmayız. yaff abi o isim beni bozar. o ne ölee. ben öle şirin kızsı isimlere gelelmem. ama saol benle ilgilendin ya içim gıdıklandı.
yüzümü görsydin anlardın niçin ismim benzio zebanilere. Dimi pckopat çok çirkinim ben dimiiiiiiiiiiiiiiii. hortlak kimin.....:Smile :Smile :Smile :Smile :Smile
Ara
Cevapla
efettt fallaaaa sendenn bulaştıııı ne yapyım Smile

gülmek iyidirr yaaa buğünn gülek yarındaa ağlarıkkkk olmazmıııııı :yikildim:
Ara
Cevapla
omAaaS Sad Sad Sad
Âh be.
Ara
Cevapla
ZeNabiN Adlı Kullanıcıdan Alıntı::yikildim: :yikildim: :yikildim: eee bende wampirim abicim zebanilerle pek uzak sayılmayız. yaff abi o isim beni bozar. o ne ölee. ben öle şirin kızsı isimlere gelelmem. ama saol benle ilgilendin ya içim gıdıklandı.
yüzümü görsydin anlardın niçin ismim benzio zebanilere. Dimi pckopat çok çirkinim ben dimiiiiiiiiiiiiiiii. hortlak kimin.....:Smile :Smile :Smile :Smile :Smile
yaaa yaaa ßiLmem miiiBig Grin
Âh be.
Ara
Cevapla
ZeNabiN Adlı Kullanıcıdan Alıntı::yikildim: :yikildim: :yikildim: eee bende wampirim abicim zebanilerle pek uzak sayılmayız. yaff abi o isim beni bozar. o ne ölee. ben öle şirin kızsı isimlere gelelmem. ama saol benle ilgilendin ya içim gıdıklandı.
yüzümü görsydin anlardın niçin ismim benzio zebanilere. Dimi pckopat çok çirkinim ben dimiiiiiiiiiiiiiiii. hortlak kimin.....:Smile :Smile :Smile :Smile :Smile


dikkat dikkat lütfen hortlaklar bian önce partiyi boşaltsın içerde olan jojuklar
:yikildim:
korkuyolarrrr siz deerli hortlakları yan taraftakiii ayyaşlar bölümüne alak ancaa orda farkedilmessinizzzzz:yikildim: :yikildim: :yikildim:
Ara
Cevapla
€€e€ewwtt Sad Sad aßiiii koru ßeni ZenaßinDenBig GrinBig Grin
Âh be.
Ara
Cevapla
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:omAaaS Sad Sad Sad


niyeee omasss ben yarınn yokummm amaaaa bugünn gülekkk :hihi

yarındaaa gülersinizzz ben yokkenn ben aglarımmm yokumm burdaaa diyeeeeee:'(:'(
Ara
Cevapla
ahahhaa yarın ߀nde yokuuummmBig GrinBig GrinBig Grin
Âh be.
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Doğum Günün KutLu oLsuN Stinq ZeNiTH 5 2,129 04-14-2022, Saat: 06:44 PM
Son Yorum: wildfang
  Dogum Günün Kutlu Olsun History . . Hasretiim 15 3,001 04-13-2022, Saat: 08:46 AM
Son Yorum: wildfang
  DoGum Günün KutLu Olsun NiGhTmArE €BeRimSin 23 3,347 04-09-2022, Saat: 09:56 PM
Son Yorum: wildfang
  Doğum Günün KutLu oLsn! {blue} Ñ•qρα кJмя 18 2,732 04-08-2022, Saat: 07:58 AM
Son Yorum: wildfang
Star Doğum Gününüz Kutlu Olsun PaSCHaM ve deniz kısı badelie 0 760 05-05-2021, Saat: 02:12 PM
Son Yorum: badelie



Konuyu Okuyanlar: 2 Ziyaretçi