07-16-2010, Saat: 11:06 AM
Günaydın sılaaaa
|
Gündüzcüler Bölümü
|
|
07-16-2010, Saat: 11:06 AM
Günaydın sılaaaa
07-16-2010, Saat: 11:09 AM
nasılsın masal seni gördüğüme sevindim ne zamandır rastlayamamıştık
07-16-2010, Saat: 11:11 AM
iyiyim canım teşek ederim sen nasılsın
07-16-2010, Saat: 11:16 AM
ben de iyiyim hatta bugün nedense çok fazla iyiyim
kendi kendime maşallah diyorum çok keyifli uyandım gece uyuyamadığım halde aşk böyle bişey işte hayatın her anını güzelleştiriyo
07-16-2010, Saat: 11:17 AM
sen nasılsın
08-29-2010, Saat: 12:46 PM
Hayirli Günler Herkeze
08-29-2010, Saat: 02:59 PM
merhabalar
10-29-2010, Saat: 06:14 AM
Günaydın
10-29-2010, Saat: 11:10 AM
Günaydin nerelerdeydin sen yau
10-29-2010, Saat: 07:43 PM
Orda burda şurda ne yaptığım bellimi benim.. xD
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Gececiler Bölümü | Leader | 4,225 | 254,804 |
05-07-2021, Saat: 11:56 PM Son Yorum: badelie |
|