02-16-2016, Saat: 04:05 PM
gidip gelirken yıllar öncesine donduruverse bizi ne güzel olurdu
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için
|
Gündüzcüler Bölümü
|
|
02-16-2016, Saat: 04:05 PM
gidip gelirken yıllar öncesine donduruverse bizi ne güzel olurdu
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için
02-16-2016, Saat: 04:07 PM
aman iyi böyle kıymık bak yine herkes bir araya geliyo ne güzel
02-16-2016, Saat: 04:10 PM
şimdi daha iyi. Sen geldin yaa
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için
02-16-2016, Saat: 04:18 PM
iyiki geldik
))))))
02-16-2016, Saat: 04:30 PM
Evet iyi ki geldiniz : )
02-16-2016, Saat: 04:42 PM
hoş geldik o zaman
02-16-2016, Saat: 04:50 PM
Xesar sikilmistir buralarda bir başına.
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için
02-16-2016, Saat: 05:52 PM
haydi ufaktan iyi akşamlar herkeslere
02-16-2016, Saat: 06:03 PM
Iyi aksamlar yenge : )
Ben alıstim kıymik : ))
02-16-2016, Saat: 06:27 PM
iyi akşamlar ablacım.
alışmaaa alışmaaaa
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Gececiler Bölümü | Leader | 4,225 | 254,785 |
05-07-2021, Saat: 11:56 PM Son Yorum: badelie |
|