×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gündüzcüler Bölümü
Big Grin gidip gelirken yıllar öncesine donduruverse bizi ne güzel olurdu
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için Smile
Ara
Cevapla
aman iyi böyle kıymık bak yine herkes bir araya geliyo ne güzel Smile
Ara
Cevapla
Smile şimdi daha iyi. Sen geldin yaa Smile
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için Smile
Ara
Cevapla
iyiki geldik Smile))))))
Ara
Cevapla
Evet iyi ki geldiniz : )
Ara
Cevapla
hoş geldik o zaman Smile
Ara
Cevapla
Xesar sikilmistir buralarda bir başına.
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için Smile
Ara
Cevapla
haydi ufaktan iyi akşamlar herkeslere
Ara
Cevapla
Iyi aksamlar yenge : )
Ben alıstim kıymik : ))
Ara
Cevapla
iyi akşamlar ablacım.
alışmaaa alışmaaaa
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için Smile
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Gececiler Bölümü Leader 4,225 254,785 05-07-2021, Saat: 11:56 PM
Son Yorum: badelie



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi