02-20-2016, Saat: 11:58 AM
Çok akıllı olup herseyi dert edersek bu sehirde cok yasamayız idarelisi güzeldir : )
|
Gündüzcüler Bölümü
|
|
02-20-2016, Saat: 11:58 AM
Çok akıllı olup herseyi dert edersek bu sehirde cok yasamayız idarelisi güzeldir : )
02-20-2016, Saat: 01:34 PM
Gününüz aydın ve berekelti olsun arkadaşlar
02-20-2016, Saat: 01:42 PM
güzel haftasonları olsun herkeşlere
02-20-2016, Saat: 01:52 PM
Sağolun çifte kumrular sizede : ))
02-20-2016, Saat: 03:24 PM
Sagolunn size de günaydın
ben tekrar uyumusumda şimdi tekrar katilabiliyorum aranıza. Naptiniz ne ettiniz bakiyim
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için
02-22-2016, Saat: 01:31 PM
Kendim çalıp kendim oynuyorum
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için
02-22-2016, Saat: 02:58 PM
ben de çalayım arada
)))))
02-23-2016, Saat: 12:23 PM
kimse yok ohh buralar tek benim
04-18-2016, Saat: 02:21 PM
duygusuz yenilenmedi , kimselerde kalmadı artık
05-13-2016, Saat: 05:19 PM
kimse de yok ki pöfff
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Gececiler Bölümü | Leader | 4,225 | 254,780 |
05-07-2021, Saat: 11:56 PM Son Yorum: badelie |
|