02-16-2007, Saat: 12:21 PM
.:d:d:d:d:d
|
of of yıktım ortalıgı
|
|
02-16-2007, Saat: 12:21 PM
.:d:d:d:d:d
02-16-2007, Saat: 12:26 PM
:d:d:d
.....
02-16-2007, Saat: 12:27 PM
:S? bu nie
02-16-2007, Saat: 12:30 PM
sana sormak lazımm çünkü ilk sen yazdnnnn
02-16-2007, Saat: 12:34 PM
ben sadece
yazdım
02-16-2007, Saat: 12:37 PM
bebnde sadece yazdımmm
02-16-2007, Saat: 12:39 PM
iyi ettin
02-16-2007, Saat: 12:44 PM
tşklerrrrrrrr
02-16-2007, Saat: 05:46 PM
bise deil
02-16-2007, Saat: 06:10 PM
eylulcemm ordamısınn
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|