×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ezomun tırnaklarına uyus oluyorum :D
#31
bak derdoda benı düşünüyo ben üzülmim dıye Big Grin Big Grin...aferın sana Big Grin derdom
Ara
Cevapla
#32
derdo Adlı Kullanıcıdan Alıntı:lütfen ezo apla şimdi eline tırnak makasını al ve güselce kısalt yawww

pitipitiitimm üzülmesinn Big Grin
olmaz hayatta olmaz ..olamaz...nayyyyynnnnnnnnSmile
inat değilmi uzatacamda uzatacam hıh ...tyy tyy
Ara
Cevapla
#33
estapitipiti Adlı Kullanıcıdan Alıntı:yuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Big Grin Big Grin Big Grin....anam cadı tırnagı halt etmıs senınkının yanında kıskandıgımı saıyosun yanılıyosun hıh bende uzatcam işte Big Grin Big Grin Big Grin
hite bilem kıskanıyosun işte hıhSmile
cadı kim bendekilerin adını bilmiyom ama ..
cadılara hakaret etmeyelim lütfen ...
cadılar benim tırnağım olmazSmile:yikildim: :yikildim: :yikildim:
Ara
Cevapla
#34
şşşşşşşşşşşşş eezzommm kaynanana kaşık mı yapcan kız ınat ugruna daha faazla uzatma Big Grin Big Grin
Ara
Cevapla
#35
Zen!th Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Uzatmazkiii Uzamazkii Kırılırkiiii Big GrinBig GrinBig Grin Nihahhaa Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin
uzatırım uzatırım kırılmazkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:yikildim: :yikildim:
Ara
Cevapla
#36
aman apla yaww bi tırnağa bizimi kırcaannn yap bi aplalıkk ne olur sankiiii Big Grin
Cevapla
#37
estapitipiti Adlı Kullanıcıdan Alıntı:şşşşşşşşşşşşş eezzommm kaynanana kaşık mı yapcan kız ınat ugruna daha faazla uzatma Big Grin Big Grin
ya uzatmayımda sonra gel beni yakala demi Smile
yemezler pitipitimSmile
Ara
Cevapla
#38
estapitipiti Adlı Kullanıcıdan Alıntı:şşşşşşşşşşşşş eezzommm kaynanana kaşık mı yapcan kız ınat ugruna daha faazla uzatma Big Grin Big Grin
walla yaww üzme benim aplamııı Big Grin
Cevapla
#39
derdo Adlı Kullanıcıdan Alıntı:aman apla yaww bi tırnağa bizimi kırcaannn yap bi aplalıkk ne olur sankiiii Big Grin
olmazzzzzzzzzzzzzzzzzzSmile
derdo kandıramazsın beni ,durduramazsın beni,,
ohhhhhhhhhh
yandan siz iyi ben köümü aman aman yanANNNNNNNNNNNNNNNNSmile:yikildim: :yikildim:
Ara
Cevapla
#40
yaw valla senın ıcın dıyom be güselı
valla uzatma Big Grin Big Grin Big Grin...nolur uzatma Big Grin Big Grin..alla alla uzatam Big GrinBig Grin
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  iş yerindekilerine uyuz oluyorum:) €stapitipiti 11 2,103 04-13-2022, Saat: 05:18 AM
Son Yorum: wildfang
  Vatanımız için canını feda eden şehitlerimize duyarsız olan gençliğe UYUZ oluyorum PaPaTYa_PReNSeS 6 1,404 04-12-2022, Saat: 12:08 AM
Son Yorum: wildfang
  Adimin Kullanilmasina çok çok Uyuz Oluyorum senem albayrak 9 1,713 04-08-2022, Saat: 02:48 PM
Son Yorum: wildfang
  hem gıcık, hem uyuz, hemde deli oluyorum... gaye sultan 5 1,656 04-07-2022, Saat: 01:03 AM
Son Yorum: wildfang
  uyuz oluyorum hala yaaa bilgeis 10 1,903 04-05-2022, Saat: 12:25 PM
Son Yorum: wildfang



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi