Yorumları: 5,137
Konuları: 311
Kayıt Tarihi: Sep 2006
04-28-2007, Saat: 05:40 PM
bunun mantığı ne ben anlamadım
Yorumları: 6,871
Konuları: 1,104
Kayıt Tarihi: Oct 2006
04-28-2007, Saat: 05:40 PM
belki sende haklısın morcivet ama o konuları kilitlemek yerine hepsini bi araya toplaya bilirdinizz eminim ki bunu yapabilirdiniz...
AYRICA BİZ ONLARIN DÖNMESİ İÇİN ELİMİZDEN GELENİ YAPIYORUZ..
keşkeler çook acııdr..artık her kez çook fazla kırıldı ,üzüldü ve yıprandı neyazık ki...
onların dönmesi için bize görev düşdüüg kadar sizede düşüyo bence çünkü konuların kilitlenmesi herkezin sabrını taşırdı..ayrıca ayrılan arkadaşalrımında hiç birinin buraya zarar vermek istediigni düşünmüyorumm..
ama buraya zarar vermek isteyen aramıza yeni kalılanlar var
HERKEZİN ARTARDINA GİTMESİNİN SEBEBEİ BURAYI Bİ SANAL OLARAK GÖRMMEMELERİ GERÇEK OLARAK GÖRMELERİ..
KİLİTLENNEN KONULARIN HEPSİNİN BİR ARAYA GETİREBİLİRİSNİZ SANIRIMM..
DAHA FAZLA KİMSE KIRILMASIN ....
SAYGILARIMLA..
Yorumları: 7,164
Konuları: 319
Kayıt Tarihi: Aug 2006
04-28-2007, Saat: 05:44 PM
Biz bu dostlukları kurarken kimseler zarar görmesin diye ne kadar çalıştık çabaladık ancak bu kadarını başarabildik bunu görüyorum.Kurulan dostluklar belki bir daha gelmeyecek derecededir ve bir kere daha başka yerde bir araya gelmesi çok zor olan o kadar güzel insanı bir araya getirmişiz ve herkese o kadar çok söz söyleme hakkı vermişiz ki şu an bu konuları görünce çok fazla mutlu oldum.Demek ki duygusuz.com yönetimi insanlara kendini ifade edebilme imkanı verebilmiş diyorum ve bunu başardığımız içinde gülümsüyorum.Şu an benim taşıdığım üzüntüyü hiç kimsenin taşımadığınada eminim lakin biliyorum bu gemi çok fırtınalar gördü şu an herkeste bir öfke hakim kime neye olduğu belki belli belkide değil ancak hayatın her tarafı her zaman inişli ve çıkışlıdır.İnsanları gitme yada kalma düşüncelerinde yargılamak bizlere has bir düşünce değildir.Herkesin durumlara daha farklı açılardan bakarak ortak bir nokta bulacağı kanaatindeyim.Yürekleriniz dert görmesin.
Sevgiler...
Yorumları: 5,137
Konuları: 311
Kayıt Tarihi: Sep 2006
04-28-2007, Saat: 05:48 PM
keşke ortak bir yol bulanabilse be yargıç
Yorumları: 4,319
Konuları: 186
Kayıt Tarihi: Jul 2005
04-28-2007, Saat: 05:49 PM
Siz Açilmasini Istiyorsunuz Biz Istemiyoruz.
ortak Nokta : Gelen üyenin Konusu Açilir.