×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kilitlenen konular açılsın
#31
nedense Tek Ben Bole Anlamiyorumm...herkez Biole Anliyor Acaba Sizdemi Sorun War Bizdemi Oturup Tartismak Lazim!!!bole Yonetim Olmaqzzz ..yonetmn Basindakilerr Nasdil Duzelccemm Diye Dusunur Sizde Elveda Diyosunuz Simdi Durup Kendinize Bi Bakin Artik Benden Bu Kdr Ayna Karsinizda Olsun..hatalrnizi Ins Grrmnz Dileile Hoscakal CnmWink

Bu Arada Yeliz Fatihh Saolun Canlarim..Smile
Ara
Cevapla
#32
Morci Açsana Nen Konuları Big Grin
Ara
Cevapla
#33
Alıntı:
[b][i]nedense Tek Ben Bole Anlamiyorumm...herkez Biole Anliyor Acaba Sizdemi Sorun War Bizdemi Oturup Tartismak Lazim!!!bole Yonetim Olmaqzzz ..yonetmn Basindakilerr Nasdil Duzelccemm Diye Dusunur Sizde Elveda Diyosunuz Simdi Durup Kendinize Bi Bakin Artik Benden Bu Kdr Ayna Karsinizda Olsun..hatalrnizi Ins Grrmnz Dileile Hoscakal CnmWink

Bu Arada Yeliz Fatihh Saolun Canlarim..Smile


olurmu öyle şey güzel insan belkide yönetim kendi arasında konusurda birseyler hallolur[/i][/b]
Cevapla
#34
SempatikKız Adlı Kullanıcıdan Alıntı:nedense Tek Ben Bole Anlamiyorumm...herkez Biole Anliyor Acaba Sizdemi Sorun War Bizdemi Oturup Tartismak Lazim!!!bole Yonetim Olmaqzzz ..yonetmn Basindakilerr Nasdil Duzelccemm Diye Dusunur Sizde Elveda Diyosunuz Simdi Durup Kendinize Bi Bakin Artik Benden Bu Kdr Ayna Karsinizda Olsun..hatalrnizi Ins Grrmnz Dileile Hoscakal CnmWink

Bu Arada Yeliz Fatihh Saolun Canlarim..Smile


KİM BİLİR, BELKİ DE BİZİM CÜMLENİN ANLAM VE ÖNEMİNİ BİLEN KİŞİLERLE TARTIŞMAMIZ GEREKİR.

BU KONU KAPANMIŞTIR.

GİDEN ÜYELERİMİZDEN, KONU AÇMIŞ VE KİLİTLENİLMİŞ OLAN VARSA YÖNETİME ÖZEL MESAJ ATSIN AÇALIM.

BAŞKA TÜRLÜSÜ DE OLMAZ.
Ara
Cevapla
#35
bunun mantığı ne ben anlamadım
Cevapla
#36
belki sende haklısın morcivet ama o konuları kilitlemek yerine hepsini bi araya toplaya bilirdinizz eminim ki bunu yapabilirdiniz...

AYRICA BİZ ONLARIN DÖNMESİ İÇİN ELİMİZDEN GELENİ YAPIYORUZ..
keşkeler çook acııdr..artık her kez çook fazla kırıldı ,üzüldü ve yıprandı neyazık ki...

onların dönmesi için bize görev düşdüüg kadar sizede düşüyo bence çünkü konuların kilitlenmesi herkezin sabrını taşırdı..ayrıca ayrılan arkadaşalrımında hiç birinin buraya zarar vermek istediigni düşünmüyorumm..
ama buraya zarar vermek isteyen aramıza yeni kalılanlar var
HERKEZİN ARTARDINA GİTMESİNİN SEBEBEİ BURAYI Bİ SANAL OLARAK GÖRMMEMELERİ GERÇEK OLARAK GÖRMELERİ..

KİLİTLENNEN KONULARIN HEPSİNİN BİR ARAYA GETİREBİLİRİSNİZ SANIRIMM..
DAHA FAZLA KİMSE KIRILMASIN ....

SAYGILARIMLA..
Ara
Cevapla
#37
Alıntı:
onların dönmesi için bize görev düşdüüg kadar sizede düşüyo bence çünkü konuların kilitlenmesi herkezin sabrını taşırdı..ayrıca ayrılan arkadaşalrımında hiç birinin buraya zarar vermek istediigni düşünmüyorumm..
ama buraya zarar vermek isteyen aramıza yeni kalılanlar var


aynen katılıyorum
Cevapla
#38
Biz bu dostlukları kurarken kimseler zarar görmesin diye ne kadar çalıştık çabaladık ancak bu kadarını başarabildik bunu görüyorum.Kurulan dostluklar belki bir daha gelmeyecek derecededir ve bir kere daha başka yerde bir araya gelmesi çok zor olan o kadar güzel insanı bir araya getirmişiz ve herkese o kadar çok söz söyleme hakkı vermişiz ki şu an bu konuları görünce çok fazla mutlu oldum.Demek ki duygusuz.com yönetimi insanlara kendini ifade edebilme imkanı verebilmiş diyorum ve bunu başardığımız içinde gülümsüyorum.Şu an benim taşıdığım üzüntüyü hiç kimsenin taşımadığınada eminim lakin biliyorum bu gemi çok fırtınalar gördü şu an herkeste bir öfke hakim kime neye olduğu belki belli belkide değil ancak hayatın her tarafı her zaman inişli ve çıkışlıdır.İnsanları gitme yada kalma düşüncelerinde yargılamak bizlere has bir düşünce değildir.Herkesin durumlara daha farklı açılardan bakarak ortak bir nokta bulacağı kanaatindeyim.Yürekleriniz dert görmesin.
Sevgiler...
Ara
Cevapla
#39
keşke ortak bir yol bulanabilse be yargıç
Cevapla
#40
Siz Açilmasini Istiyorsunuz Biz Istemiyoruz.

ortak Nokta : Gelen üyenin Konusu Açilir.
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Ta??nmas? Gereken Konular ... Firari Fırtına 15 1,899 10-03-2006, Saat: 05:11 PM
Son Yorum: Firari Fırtına



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi