×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
herkesi bekliyorum hadi içeri arkadaşlar.......
#31
abı sarkıya bak bayılırım bu sarkıya ankaralı namıktan


ankaraya kurdum pazar atlet bese don bese bayan uc kılo domates bı mılyon sarılalım benım yarım sonumuz mezar

domates uc yasıondayken bıber kac yasında olur ee yanındakı hıyara sorsana:yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim:


hastasıyım bu sarkının :yikildim::yikildim::yikildim::yikildim: abı gel bı halay cekelım :yikildim::yikildim::yikildim:
Ara
Cevapla
#32
Serseri127 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:yok abı bı tek aslı olursa gelırım elıshayı ıstemıyorum ben uslandıkm abı öle her kıza bakmam gectı benden cok degıstım be abı bı kız ıcın degıscem aklıma gelemzdı Confusedmiley17:Confusedmiley17:Confusedmiley17:Confusedmiley17:Confusedmiley17:


olum şimdi desenki ben geliyom senin kafanı kırarım valla:kizgin:

olum ben bukadar söleseydim birneee nüfusuna geçirirdi beni be.......:yikildim:
Ara
Cevapla
#33
Serseri127 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:abı sarkıya bak bayılırım bu sarkıya ankaralı namıktan


ankaraya kurdum pazar atlet bese don bese bayan uc kılo domates bı mılyon sarılalım benım yarım sonumuz mezar

domates uc yasıondayken bıber kac yasında olur ee yanındakı hıyara sorsana:yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim:


hastasıyım bu sarkının :yikildim::yikildim::yikildim::yikildim: abı gel bı halay cekelım :yikildim::yikildim::yikildim:

nan dill senle halay çekmek bi tuvaletin kapısında sıra bilen beklemem senlen.......:yikildim::yikildim::yikildim:
Ara
Cevapla
#34
gecelerin efendisi Adlı Kullanıcıdan Alıntı:olum şimdi desenki ben geliyom senin kafanı kırarım valla:kizgin:

olum ben bukadar söleseydim birneee nüfusuna geçirirdi beni be.......:yikildim:

abı ben bırını nufusa gecırıp naoıyım zaten kendımem zor bakıyorum baskasına bakamam :yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim:
Ara
Cevapla
#35
gecelerin efendisi Adlı Kullanıcıdan Alıntı:nan dill senle halay çekmek bi tuvaletin kapısında sıra bilen beklemem senlen.......:yikildim::yikildim::yikildim:

abı benlen zaten herkes tuvalet kapısında sıra bekleyemez :yikildim::yikildim::yikildim::yikildim:benle tuvalet kapısında sıra beklemen ıcın önce sıranı bekle:yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim:
Ara
Cevapla
#36
bizde burdayız ... hadı mendılı bana atında gıreyım halaya .... tey tey tey .. hola ..yikildim.gif
Cevapla
#37
Serseri127 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:abı benlen zaten herkes tuvalet kapısında sıra bekleyemez :yikildim::yikildim::yikildim::yikildim:benle tuvalet kapısında sıra beklemen ıcın önce sıranı bekle:yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim:
olum ben anlamadım nan bişi neydi bu şimdii harften çok kopuk var burdaa bee.......Big Grin
Ara
Cevapla
#38
moby Adlı Kullanıcıdan Alıntı:bizde burdayız ... hadı mendılı bana atında gıreyım halaya .... tey tey tey .. hola ..yikildim.gif

gel kardeş gelde mendil bidene

var ben çekim biras sen devam edersin soraa tamammıı....:hihi
Ara
Cevapla
#39
gecelerin efendisi Adlı Kullanıcıdan Alıntı:olum ben anlamadım nan bişi neydi bu şimdii harften çok kopuk var burdaa bee.......Big Grin


abı benımle tuvalet kapısında sıra beklemek ıcın herkes sıraya gırıyo sende sıranı bekle ıste :yikildim::yikildim::yikildim::yikildim:
Ara
Cevapla
#40
Serseri127 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:abı benımle tuvalet kapısında sıra beklemek ıcın herkes sıraya gırıyo sende sıranı bekle ıste :yikildim::yikildim::yikildim::yikildim:

olum altıma ederim seninle bi araya bile gelmemm beee.......Big Grin
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Nice Mutlu Yıllara Arkadaşlar adyge55 2 797 10-11-2009, Saat: 06:47 PM
Son Yorum: _AL0n3_
  Arkadaşlar Buyrun Partiye Hadi Herkesi Bekliyom Gelmeyen Olursa Darilirim Ağlarim ceylan gözlü1 19 2,244 08-05-2007, Saat: 09:13 PM
Son Yorum: TutkuM
  Iyiki Dogdunuz Arkadaslar..! Elfida 1 784 05-15-2007, Saat: 02:44 PM
Son Yorum: MasaL_perisi



Konuyu Okuyanlar: