08-09-2007, Saat: 10:06 AM
dün girmi$ foruma... mSjLarını gördüm de ßugün girdi mi göremedim :S haırdır in$aLLah
Âh be.
|
Duyguzusuz.com Buluşmasina Katilan Ve Katilmak Isteyen Arkadaşlarin Dikkatine......
|
|
08-09-2007, Saat: 10:06 AM
dün girmi$ foruma... mSjLarını gördüm de ßugün girdi mi göremedim :S haırdır in$aLLah
Âh be.
08-09-2007, Saat: 10:07 AM
yok akşamları geliyor zaten buraya
yada sabah erken saatlerde hayırdır bişi mi var yoksa sadece özledin mi ati abini ![]() ![]()
08-09-2007, Saat: 10:10 AM
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:öSLedim de... neiSe yhaw at özel mesaj bas fırçayı kerataya sende niye arayıp sormuyor muş bende göremedim bu hafta en son hafta sonu görüşmüştük valla
08-09-2007, Saat: 10:15 AM
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ßöLeSi daa ii ßeLki de neiSe... :'( ßakın keyfiniSe :S hey ne oldu bakim sana söle bi ya niye bölesin sen şimdi anlatsana
08-09-2007, Saat: 10:17 AM
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:yOk yOk ßi$eim.. :S her Zamanki tripLerim şimdi tripi bırakta neler oluyo onu söle bakim noldu sana böle
08-09-2007, Saat: 10:29 AM
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:aßi waLa ßi$eim yOk... aßimi öSLedim SadCe inanayımmı şimdi sadece bu olduğuna |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| tüm arkadaşların bayramlarını en içten dileklerimle kutlarımm.... | GCLRNFNS | 8 | 1,532 |
12-21-2007, Saat: 12:55 AM Son Yorum: Gulguzeliii |
|