09-19-2007, Saat: 12:35 PM


ben becerebilirsem yapcam söz

sen mutlu olcaksan


|
Zaman Per!s! ( Iyi Ki Doğdun )
|
|
09-19-2007, Saat: 12:35 PM
![]() ![]() ben becerebilirsem yapcam söz![]() ![]() sen mutlu olcaksan![]() ![]() ![]()
09-19-2007, Saat: 12:35 PM
yaaa istediğim gibi olmadı hewesim kursagımda kaldı
![]() ![]() ya 13 mayısta burada olup snada yapmayı çok isterdim ama VATAN HİZMET BEKLİORR BENDEN ÖLE Bİ YANLIŞ YAPARAK BENİ ASKERE ALIOLAR ![]() ![]() ama sen yine de resmini wer ben simdiden yapar ceydaya bırakırım sana o zmn werir ![]()
09-19-2007, Saat: 12:38 PM
![]() ![]() ![]() ![]() delisin sen ya canım uyuzum : tekrar teşekkür ederim sana hemde çokkkkkkkkkkkkkkkkk .)![]() ![]() .)
09-19-2007, Saat: 12:38 PM
nese yaf oLsun sorun değİL ne saman gitcen ki askere
09-19-2007, Saat: 12:39 PM
kasımda teslimat war
![]() ![]() ewden alacaklarmıss benii ![]() ![]()
09-19-2007, Saat: 12:41 PM
nese hayırLısı o saman kısa dönenmi yapcan peki_?
09-19-2007, Saat: 12:43 PM
daha belli deilll sınawa girmedim sınawdan sonra belli olacak ekimde kısa dönem olsa sana yetişirimmm
![]() ![]() zaten sende onu düşünüorsunnn D: hesapladın dimi ![]() ![]()
09-19-2007, Saat: 12:46 PM
allah sohbetinizi arttırsın maşallah
![]() ![]() ![]()
09-19-2007, Saat: 12:47 PM
özürr ya konuyu dağıtık
:
09-19-2007, Saat: 12:47 PM
Amiinnnnnnnnnnnnnnnnnn :d:d:d:d:d
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| İyiki doğdun ONAÇ | Xesar | 8 | 1,729 |
02-03-2014, Saat: 07:08 PM Son Yorum: onaç |
|
| İyi ki Doğdun HİSTORY :) (25.03) | ZencefiL | 10 | 1,842 |
03-28-2012, Saat: 12:00 PM Son Yorum: history |
|
| İyi ki Doğdun MaSaL | CaNaT | 6 | 1,636 |
12-29-2011, Saat: 10:44 PM Son Yorum: eRCi |
|
| İyiki doğdun MAvişben :D | ZencefiL | 15 | 2,454 |
06-11-2011, Saat: 12:11 AM Son Yorum: acemhe |
|
| iyiki doğdun Leader | sıla | 9 | 1,953 |
05-26-2011, Saat: 10:01 AM Son Yorum: sıla |
|