12-21-2007, Saat: 01:07 AM
oo cok iimis wala
|
temizlik hastası annelere son....
|
|
12-21-2007, Saat: 01:07 AM
oo cok iimis wala
12-21-2007, Saat: 02:11 AM
..TuuCe.. Adlı Kullanıcıdan Alıntı:oo cok iimis walaiyidir vallahi fatma sultan
12-23-2007, Saat: 01:55 AM
Coook iyi anLiorum seni
![]() Ben buqün odami cok cici paptim Annem aRtik qiRmez ßenim odama
12-23-2007, Saat: 04:04 PM
yok benimkide tertimiz ama hep pis görüyo kadıncaaz
12-23-2007, Saat: 10:59 PM
' müsLüm qürses - yaRanamadim ' < Bu $arkiyi söyLe annene o anLar
![]()
12-23-2007, Saat: 11:35 PM
zaten hep müslüm dinliyom
yan komşuda anneme demiş tmm dinlesinde hep müslüm dinlemesin bizde oynak bişeyler duymak istiyoruz demiş ( şikayet ediyolar yani ) ![]() ![]()
12-24-2007, Saat: 12:05 AM
Ahh Ahhh
![]() Saqonun aLbumu hemencik cikmassa ßende tekRaR müsLümcü oLacam ![]()
12-24-2007, Saat: 01:02 AM
müslümden döndün heeee gözüm görmesin seni
12-24-2007, Saat: 01:19 AM
Ben kapıyı kılıtledım, kımse gıremıyo ıcerı.
o yuzdende cok kavga ettım annemle ama kendım toplarım odamı ıkı gunde bı ![]() Allah yardımcımız ola
12-24-2007, Saat: 01:52 AM
blue_belial Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Ben kapıyı kılıtledım, kımse gıremıyo ıcerı.bende düzenli biriyimdir amin
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|